Od pasji do półki: Jak DZIK wszedł do gry dużych graczy. Czego można się nauczyć od jednego z największych challengerów ostatnich lat?
#FMCG #trendy #marka #organizacja #biznes #białko #energetyki #ogien #jtcnw #ekipawk
MARKA
SESJA MODEROWANA
09:45 ŚRODA, 24 WRZEŚNIA
Owca, Robur, Saker i Ponczek. Najpierw koledzy z siłowni, później mainstreamowi youtuberzy, sprzedający przez internet swoje gadżety. Dziś, twórcy jednej z najgłośniejszych polskich marek FMCG ostatnich lat, podbijającej serca pokolenia Z i półki w największych sieciach handlowych. Jednak sukces w niszy to nie to samo co skalowalny biznes – by wejść do mainstreamu i realnie konkurować z gigantami, marka musiała przejść gruntowną transformację. W tym wystąpieniu opowiemy o tej drodze: co zadziałało, co było trudne i czego nauczyliśmy się po drodze. To case o siłce, a jednocześnie uniwersalna lekcja.
Ania Rzeźnik

Strategic Director
CPC: Brand Consultants

Strateżka. Od 10 lat buduje angażujące marki i komunikację w oparciu o użyteczne biznesowo insighty ze świata młodych i kultury. Współtworzyła największy festiwal wiedzy o młodych – INSUMMIT Youth by PTBRiO. Prowadzi podcast “Z Ciekawości – o insightach, które robią robotę”. Powinna już dawno zawiesić karnet na siłownię, ale żeby to zrobić, trzeba do niej pójść…
Damian Deja

Magik + COO / Dyrektor Generalny
DZIK

Jeden z pierwszych członków Ekipy WK DZIK zaraz po jej założycielach, związany z marką niemal od samego początku. 10 lat temu zaczynał od pakowania paczek na prowizorycznym stanowisku z kartonów. Przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, rozwijał się razem z firmą, by od 2023 roku zarządzać całą organizacją, generującą przychody na poziomie 200 mln zł. Lider projektu repozycjonowania marki oraz transformacji organizacji. Nadal chce mieć Planche.