Odklejeńcy in the real world, czyli czy da się zrobić dobrą kampanię do blue collars z warszawskiego wieżowca?
#kampania #praca #pracafizyczna #badania #whitecollars #bluecollars #marketing #podreczniki #teoriavspraktyka
MARKA
SESJA MODEROWANA
10:25 ŚRODA, 24 WRZEŚNIA
Czy specjaliści od robienia tabelek i setnej prezentacji w tygodniu mogą zrozumieć pracowników fizycznych na tyle dobrze, żeby przeprowadzić dużą i efektywną kampanię skierowaną do tej grupy? Nie na wszystkie pytania znamy jeszcze odpowiedź, ale do września je poznamy. Bo właśnie teraz (od maja do lipca) w telewizji leci największa w historii kampania Pracuj.pl skierowana do pracowników blue collars. Podczas naszego wystąpienia kliencko-agencyjnego przejdziemy przez wszystkie etapy tworzenia kampanii, którą zrobiliśmy zgodnie z podręcznikiem do marketingu; od weryfikacji potrzeb biznesowych, określanie celów, przez badania, budowanie na nich strategii komunikacji aż do kreatywnej realizacji i analizy efektów. Zobaczymy czy robiąc wszystko tak jak nas uczono nasza kampania okazała się sukcesem? Czy może warszawka pomimo starań ma trochę za daleko do świata rzeczywistego?
Anita Głowacka

Specjalistka ds. Promocji Marki
Grupa Pracuj

Zetka pracująca od 5 lat w marketingu. Od 4 lat w Grupie Pracuj, gdzie odpowiada za komunikację B2C marki Pracuj.pl. Odpowiedzialna za kampanie equity i produktowe. Ciekawa świata, ludzi i jedzonka. Pogłębia swoją wiedzę w zakresie badań realizując liczne projekty z zespołami Grupy Pracuj oraz zewnętrznymi agencjami badawczymi.
Mateusz Suryś

Strategy Planner
2012 Agency

Strateg związany z agencją 2012, w której odpowiada między innymi za komunikację marek takich jak Pracuj.pl, Żywiec, czy Axe. W przeszłości związany z agencją VML, gdzie tworzył strategię dla Danone, BP czy T-Mobile. Absolwent Kreowania Mediów na Uniwersytecie SWPS. Bez pamięci zakochany w kulturze internetowej i wyszukiwaniu nowych trendów, które stara się implementować w komunikacji marek. Zawodowo i prywatnie prowadzi stanowczo za dużą ilość dyskusji i zawsze szuka dziury w całym.