Polowanie na insight: Jak analiza cross-device odkrywa prawdziwe motywacje klientów
analiza behawioralna, cross-device, analityka mobilna, omnichannel, e-commerce, ścieżka zakupowa, user journey, konwersja, insighty behawioralne, optymalizacja UX
HOW TO REACH
SESJA MODEROWANA
11:45 WTOREK, 23 WRZEŚNIA

Prezentacja obnaży mity dotyczące zachowań użytkowników w procesie zakupowym. Pokażemy, jak analiza cross-device ujawnia zaskakujące wzorce – 70-95% ruchu w e-commerce pochodzi z urządzeń mobilnych, ale im bliżej zakupu, tym większy staje się udział desktopu. Zbadamy, dlaczego strona główna jest często przeceniana w procesie sprzedażowym, a koszyki wcale nie są tak często porzucane, jak się wydaje. Na podstawie rzeczywistych danych behawioralnych zademonstrujemy jak niewielkie zmiany w UX, bazujące na analizie kontekstu użytkowania, mogą przynieść spektakularne rezultaty. Wyjaśnimy też, dlaczego segmentacja behawioralna przewyższa skutecznością tradycyjną segmentację demograficzną oraz jak odkryć, po co użytkownicy naprawdę odwiedzają Twoją stronę – bo to nie zawsze jest zakup!

Paulina Walkowiak

CEO
cux.io

Współzałożycielka i CEO cux.io, aplikacji do analizy zachowań i doświadczeń użytkowników. Pomaga firmom przekładać wiedzę o użytkownikach na konkretne decyzje biznesowe. Autorka warsztatów z analityki produktowej „Data-driven design” oraz autorskiego masterclass „Analiza jakościowa dla zaawansowanych”. Mówczyni TEDx, wykładowczyni akademicka. Dwukrotnie wyróżniona w raporcie Strong Women in IT. Laureatka rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych ludzi w Biznesie #mompreneur.
Magdalena Barwińska

UX Analyst
cux.io

Projektantka UX, specjalizująca się w tworzeniu intuicyjnych i użytecznych produktów cyfrowych z wykorzystaniem psychologii w projektowaniu. Posiada doświadczenie w pracy nad rozwiązaniami B2B i B2C w branżach takich jak e-commerce, transport czy platformy SaaS. Pracuje end-to-end – od badań i strategii, przez projektowanie, aż po wdrożenie. Obecnie z pasją rozwija się w obszarze analityki, gdzie łączy dane ilościowe i jakościowe, by jeszcze lepiej rozumieć zachowania użytkowników i projektować produkty, które nie tylko odpowiadają na ich potrzeby, ale też realnie wspierają cele biznesowe.