Polowanie na insight: Jak analiza cross-device odkrywa prawdziwe motywacje klientów
analiza behawioralna, cross-device, analityka mobilna, omnichannel, e-commerce, ścieżka zakupowa, user journey, konwersja, insighty behawioralne, optymalizacja UX
HOW TO REACH
SESJA MODEROWANA
11:45 WTOREK, 23 WRZEŚNIA

Prezentacja obnaży mity dotyczące zachowań użytkowników w procesie zakupowym. Pokażemy, jak analiza cross-device ujawnia zaskakujące wzorce – 70-95% ruchu w e-commerce pochodzi z urządzeń mobilnych, ale im bliżej zakupu, tym większy staje się udział desktopu. Zbadamy, dlaczego strona główna jest często przeceniana w procesie sprzedażowym, a koszyki wcale nie są tak często porzucane, jak się wydaje. Na podstawie rzeczywistych danych behawioralnych zademonstrujemy jak niewielkie zmiany w UX, bazujące na analizie kontekstu użytkowania, mogą przynieść spektakularne rezultaty. Wyjaśnimy też, dlaczego segmentacja behawioralna przewyższa skutecznością tradycyjną segmentację demograficzną oraz jak odkryć, po co użytkownicy naprawdę odwiedzają Twoją stronę – bo to nie zawsze jest zakup!

Paulina Walkowiak

CEO
cux.io

Marketer z 20 letnim doświadczeniem. W 2019 roku dołączył do zespołu Banku BNP Paribas jako Head of Media. Pełni rolę spinającą wszystkie działania mediowe, a w ramach zespołów projektowych współtworzy charakterystyczny wizerunek banku oraz wielokrotnie nagradzane kampanie marketingowe. Łączy doświadczenie pracy po stronie Klienta oraz domu mediowego. Jest członkiem Komitetu Sterującego Koalicji „Marketerzy dla Lepszych Badań”, organizacji IAA Polska, Polskiej Organizacji Reklamodawców (POR). Wcześniej pracował w Play oraz agencji mediowej w ZenithOptimedia. Członek Jury Effie.
Magdalena Barwińska

UX Analyst
cux.io

Projektantka UX, specjalizująca się w tworzeniu intuicyjnych i użytecznych produktów cyfrowych z wykorzystaniem psychologii w projektowaniu. Posiada doświadczenie w pracy nad rozwiązaniami B2B i B2C w branżach takich jak e-commerce, transport czy platformy SaaS. Pracuje end-to-end – od badań i strategii, przez projektowanie, aż po wdrożenie. Obecnie z pasją rozwija się w obszarze analityki, gdzie łączy dane ilościowe i jakościowe, by jeszcze lepiej rozumieć zachowania użytkowników i projektować produkty, które nie tylko odpowiadają na ich potrzeby, ale też realnie wspierają cele biznesowe.