Poszukiwacz spokoju, ekonomiczny pragmatyk a może powracający do korzeni? O sensach zmian mieszkaniowych w liminalnym świecie.
#Sens; #ŚwiatLiminalny; #Zmiana; #SensyZmianMieszkaniowych; #SzczęśliwyDom; #Otodom; #Społeczeństwo; #Odpowiedzialność; #Człowiek; #Miejsce; #Przyszłość; #Wartości, #ZmianySpołeczne, #Trendy, #Dobrostan #NoweNarracje, #PrawdziweHistorie
SNY, DOMY, BOGACTWO
SESJA MODEROWANA
12:25 WTOREK, 23 WRZEŚNIA
Miejsce zamieszkania zmieniamy średnio 2 razy w życiu i te zmiany niosą za sobą wiele znaczeń. Przeprowadzka nie jest tylko zmianą adresu. Czasami podyktowana jest emocją, innym razem kosztami czy koniecznością, ale zawsze kryje się za nią jakiś głębszy sens. Opowiada o tym 5. edycja raportu Otodom „Szczęśliwy dom”. Zbadaliśmy sensy zmian mieszkaniowych, których dokonują Polki i Polacy. Opisaliśmy 12 segmentów badanych. Czy wiesz, że aż 71% miłośników przyrody bierze pod uwagę to, że już nigdy się nie przeprowadzi? Wielbiciele wygody planują zostać w nowym miejscu co najmniej 10 lat, 7 na 10 racjonalistów mieszka w dużych miastach, a koneserzy lokalizacji ewidentnie wolą zapłacić więcej, ale mieć wszystko „pod ręką”. Tymczasem 66% zawodowych i edukacyjnych nomadów migruje do większych miast, jednak tęsknią za osobami z poprzedniego miejsca zamieszkania, ale jest wśród nas coraz więcej tzw. opiekunów wielopokoleniowych, wśród których co trzecia osoba zmienia lokalizację, by być bliżej bliskich. 12 sensów, 12 różnych historii, motywacji i charakterystyk. To jak mieszkaniowy horoskop, w którym każdy z nas odnajdzie swoje życiowe doświadczenia, plany i decyzje – co jest Twoim sensem?
Anna Adrian

Head of Marketing
Otodom

Ekspertka w obszarze marketingu, ze specjalizacją w zakresie zarządzania marką i komunikacji omnichannel. Posiada bogate doświadczenie w wielu branżach: classifieds, e-commerce, technologicznej, finansowej, motoryzacyjnej i telekomunikacyjnej. Z wykształcenia ekonomistka, absolwentka UE Poznań. W portfolio posiada sukcesy takich marek jak Otodom, Allegro, BZWBK, Fibaro, wielokrotnie doceniane w branżowych konkursach: Marketing Master by SAR, Effie, Kreatura, Złote Spinacze, YouTube Works czy Dyrektor Marketingu Roku. Jurorka w konkursach branżowych: Effie, Złote Spinacze, YouTube Works, Innovation. Inicjatorka uruchomionego w 2021 roku projektu Otodom “Szczęśliwy Dom”, którego celem jest wzmacnianie pewności ludzi w zakresie podejmowania świadomych i trafnych decyzji na rynku mieszkaniowym, a w efekcie – wzrost dobrostanu mieszkańców Polski. Współautorka jedenastu raportów z serii “Szczęśliwy Dom”.
Rafał Kołodziej

CEO
Greenhat Innovation

Strateg i projektant usług, który specjalizuje się w definicji unikatowej wartości dla klienta. Ekonomista z wykształcenia, projektant nowych schematów myślowych z wyboru. Świetnie porusza się w świecie przeciążenia informacjami, syntetyzując je i wyznaczając kierunki na podstawie wielu sygnałów zmian, niekiedy sprzecznych. Specjalizuje się w realizacji projektów dla firm będących w procesie transformacji. Fascynują go nowe sposoby rozwiązywania problemów zapętlonych. Ciągle udoskonala metody stosowane w biznesie i edukacji. W przeszłości kierownik merytoryczny studiów podyplomowych „Projektowanie Usług”, obecnie współtwórca studiów „Projektowanie Przyszłości” na Uniwersytecie SWPS. Jest CEO Greenhat i współtwórcą FutureS Thinking Group.