Przyjdzie AI i Cię zje? Czyli jak LLM wspiera klientocentryczność.
LLM; syntetyczne persony, dane z badań, segmentacja konsumencka, testy haseł; jakościówka, innowacje, wdrożenie, testowanie contentu
AI
SESJA MODEROWANA
16:35 ŚRODA, 24 WRZEŚNIA
Wyobraź sobie świat, gdzie głos konsumenta jest na wyciągnięcie ręki, 24/7. W jednej największych globalnych korporacji, dzięki ścisłej współpracy z polską agencją badawczą, to już rzeczywistość. Od połowy 2024 roku, pionierskie narzędzie Collective Mind/MOSAIC, oparte na syntetycznych personach i technologii LLM, zrewolucjonizowało nasze podejście do badań konsumenckich. Dziś, segmentacja konsumencka to nie abstrakcja, a chleb powszedni marketerów, którzy codziennie rozmawiają z syntetycznymi personami. LLM zrewolucjonizował nasze podejście do tworzenia i ewaluacji claimów reklamowych. Adaptujemy, poprawiamy i współtworzymy claimy z użyciem LLM, by były jak najlepiej dopasowane do grup docelowych naszych kilkudziesięciu marek. AI w badaniach to nie przyszłość, to teraźniejszość, która transformuje naszą organizację. Dołącz do nas na INSUMMIT i przekonaj się, jak rewolucjonizujemy procesy dzięki połączeniu technologii LLM, danych z badań i pasji naszego zespołu.

Tomasz Tyszkiewicz
Consumer & Market Inteligence Director
L'Oreal Polska
Za 12 miesięcy będzie 20 lat, jak robię w badaniach, insightach i strategiach. Najpierw 10 lat w agencji (#PentorPamiętamy), 7 lat w retailu, a teraz już 2 lata po stronie producenta. I to nie byle jakiego producenta, bo to światowy #1 w branży beauty. Zaliczyłem już amerykańskie korpo, francuskie korpo a nawet polskie korpo. Dzięki temu coraz mniej rzeczy mnie zawodowo zaskakuje i coraz bardziej ufam swojej intuicji. Może właśnie dlatego udało mi się od zera stworzyć i wdrożyć narzędzie oparte na insightach konsumenckich a napędzane AI.

Matt Wójcik
Członek Zarządu
IQS
Dość długo pracuję w branży badawczej i ciągle znajduję coś ciekawego do zrobienia. Jestem współwłaścicielem i Członkiem Zarządu IQS. Opracowałem wiele narzędzi i rozwiązań badawczych (qual, quant, syndyki, data, restech, DIY, CX, AI). Lubię góry niezależnie od ich wysokości.