Randka w ciemno z celebryt(k)ą? Lepiej zrób background research…
SCENA PARTNERSKA
11:30 WTOREK, 23 WRZEŚNIA
OPIS: Masz dość randek w ciemno z influener(k)ami? Kolejna relacja Twojej marki okazała się fiaskiem? Mimo początkowych motylków w brzuchu KPI wciąż niedowiezione? No cóż, marki też mają serca i preferencje. Szukanie drugiej połówki – czy to na chwilę, czy na dłużej – może być żmudne, męczące, frustrujące.
Nie słajpuj na prawo i lewo, licząc, że ta kolejna współpraca influencerska to wreszcie będzie macz. Odezwij się do Ipsos, swojej profesjonalnej brandowej swatki. Gwarantujemy pełną dyskrecję i usługi matchmakingowe na najwyższym poziomie. Skuteczne swaty wspiera nasze najnowsze narzędzie Creative|Influence.
Creative|Influence daje Ci możliwość sprawdzenia:
- Jak postrzegani są potencjalni kandydaci i kandydatki?
- Czy potencjalna współpraca ma szansę przynieść wymierne korzyści Twojej marce?
- Jak ta relacja może wpłynąć na Twoją markę?
- I w końcu, jakie ryzyka musisz brać pod uwagę w tej relacji?
Wpadnij, zobacz, posłuchaj i pozwól nam znaleźć swój perfekt macz!

Mateusz Głowacki
Dyrektor Badań Ilościowych
Ipsos
Psycholog, absolwent Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych na UW. W badaniach od roku 2003, z krótką przerwą na rok w dziale marketingu po stronie klienta (Mars, Inc.). Przez ponad 3 lata mieszkał i pracował w Pradze; mówi płynnie po czesku. W Ipsos od 2011. Przez 5 lat kierował działem badań reklamy. Aktualnie specjalizuje się w strategicznych badaniach marki, badaniach innowacji i procesów zakupowych. Doświadczony moderator warsztatów aktywacyjnych i kreatywnych.