Third places 3.0. Nowa definicja bycia razem: jak gry i technologia zmieniają wspólne spędzanie czasu
gaming, wolny czas, samotnosc, spoleczność, community, Discord, relacje, Gen Z, metaverse, nowe oblicze technologii, innowacja
W SIECI
W SIECI
16:15 WTOREK, 23 WRZEŚNIA
Czy “epidemia samotności wśród generacji Z” jest prawdziwa?
Definicja tego, co oznacza „być razem”, ulega dziś diametralnej przemianie. Dla części pokolenia Z wspólne spędzanie czasu nie ogranicza się już do spotkań w kawiarni czy oglądania seriali w jednym pokoju. Coraz częściej przestrzenią relacji stają się gry online, serwery Discorda i kanały streamingowe. 72% nastolatków grających w gry wideo twierdzi, że jednym z powodów, dla których w nie grają, jest spędzanie czasu z innymi.
Ale technologia się nie zatrzymuje. Popularyzują się AI-kompani – od prostych chatbotów po spersonalizowane wirtualne asystentki. Do tego społeczności, fandomy, zachowania parasocialne i wirtualne imprezy.
Na jak wiele sposobów Generacja Z digitalowo walczy ze samotnością?
W tej prezentacji opowiem o:
- jak technologia zmienia to jak młodzi ludzie spędzają czas i radzą sobie z samotnością
- jakie możliwości i zagrożenia to niesie
- i co to oznacza dla marketingu przyszłości

Wiktoria Wójcik
co-founder
inStreamly
Współzałożycielka inStreamly. Wyróżniona Forbes 30 under 30 Europe, Forbes Polska 25 under 25, Linkedin Top Voice. Specjalizuje się w tym, jak nowoczesna rozrywka zmienia marketing. Jej firmy pomogły 160 markom takim jak Netflix, Philips czy Pepsi współpracować z ponad 150 000 twórców gamingowych w 12 krajach.
Dzieli się wiedzą o innowacji, startupach i nowej erze marketingu. Pojawiła na łamach ponad 100 konferencji, portali czy podcastów. W tym Web Summit, TedX, Infoshare, Perspektywy Women in Tech, ImpactCEE, Creator Conf, AdAge, MyCompany i Forbes.