Czy muchomor jest dobry na ból brzucha? O pułapkach samoleczenia
#farmacja #otc #selfcare #socialmedia #dezinformacja #foliarze #samoopieka #leczenie #badania #odpowiedzialność
FENOMENY
SESJA MODEROWANA
14:25 WTOREK, 23 WRZEŚNIA
Chcemy omówić opisane wyżej zagadnienie posługując się przykładem dwóch obszarów dotyczących samoleczenia:
– walka z bólem brzucha, gdy intuicyjnie jesteśmy pewni, że wiemy wszystko i w pełni, a okazuje się, że nawet nie wiemy, jak dużo nie wiemy – pokażemy to na przykładzie marki No-Spa i jej działań
– jakie pułapki czekają na konsumentów, gdy ci samodzielnie chcą zdobywać informacje na temat radzenia sobie z dolegliwościami, jakie szkodliwe terapie są im proponowane i co należy i (nie)można z tym zrobić – tu z kolei pokażemy case terapii muchomorowej w przypadku leczenia wątroby i zaskoczenia tym pozanaukowym światem „równoległym” wśród przedstawiciela świata nauki.

Leszek Szycman
CEE CMI Manager
Opella Healthcare Poland
Badacz z ponad dwudziestoletnim, głownie klienckim doświadczeniem. Aktualnie odpowiedzialny za wspieranie wiedzą i pomysłami marek farmaceutycznych w CEE, a wcześniej także pracujący z piwem, kosmetykami i artykułami spożywczymi.
Biegacz, czytacz, oglądacz.
Ojciec i mąż.

Michał Rogowski
Chief Growth Officer
Ipsos
Doświadczenie: w branży od 2001 roku; posiada wieloletnie doświadczenie we wspieraniu klientów w przekładaniu wyników konkretnych badań na strategię działania. Specjalizacja: badania w zakresie innowacji, badania segmentacyjne, rozumienia marki i zachowań nabywców. Członek PTBRiO i ESOMAR. Psycholog ekonomiczny (UW); w 2007 roku uzyskał tytuł Executive MBA na College of Business University of Illinois i Wydziale Zarządzania UW. Ojciec dwóch córek i psynka, z trudem odnajdujący właściwy balans uczuć i czasu.