Z TikToka do telewizora i z powrotem – jak content creatorzy zmieniają media
TikTok, Instagram, YouTube, content creatorzy, influencerzy w telewizji, twórcy internetowi w mediach tradycyjnych, telewizja a digital, integracja kanałów, influencer marketing, kampanie cross-mediowe, media hybrydowe, TV meets digital, branded content
NOWE MEDIA
SESJA MODEROWANA
16:15 WTOREK, 23 WRZEŚNIA
W swojej prezentacji pokażę, jak twórcy z TikToka trafiają do telewizyjnych formatów i stają się pełnoprawnymi uczestnikami świata “dużych mediów” – oraz jak celebryci z telewizji przenoszą się do TikToka, żeby odzyskać uwagę i zasięg. Zajrzę za kulisy wybranych kampanii, współprac i formatów, w których miałem okazję uczestniczyć, analizując efektywność tych działań i odbiór społeczny. Przeanalizujemy, dlaczego krótkie, dynamiczne formaty TikToka wpływają na oczekiwania widzów wobec treści TV i jak twórcy balansują między viralem a wizerunkiem. To opowieść o świecie, w którym content nie zna granic medium – a wiarygodność i autentyczność są nową walutą.

Łukasz Wysocki
VP, Partnerhips
TIVIO Studios
Od ponad 15 lat związany z branżą medialną, marketingiem, produkcją i dystrybucją treści. Przez wiele lat pracował w Londynie dla NBCUniversal, odpowiadając za rozwój biznesu i działania marketingowe w regionie EMEA. Obecnie m.in. rozwija rynki CEE w TIVIO Studios – firmie tworzącej nową jakość w telewizji opartej na digitalowym contencie. Ma doświadczenie zarówno w pracy z kanałami telewizyjnymi, platformami VOD, jak i z technologicznymi rozwiązaniami SaaS dla biznesu mediowego.