Zamiast kryzysu – Krynica możliwości. O sile srebrnego pokolenia i szansie na nową jakość życia i rozwój marek.
#pro-age #silver_tsunami #seniorzy #jakość_życia #późny_debiut #marketing_inkluzywny #rozwój_sektorów #rozwój_marek #potrzeby_ubezpieczniowe
SILVERS
W SIECI
12:25 ŚRODA, 24 WRZEŚNIA
Czy wiesz, że osoby 60+ są dziś jedną z najbardziej lojalnych i niedocenianych grup konsumenckich, a ich siła nabywcza rośnie szybciej niż jakiejkolwiek innej grupy wiekowej? W dobie demograficznych zmian seniorzy przestają być „grupą ryzyka” – stają się grupą szansy.
W tej prezentacji pokażemy, jak lider rynku ubezpieczeniowego nie tylko dostrzega ten potencjał, ale aktywnie go wykorzystuje. Opowiemy o tym, jak empatyczne projektowanie, adaptacja produktów i integracja pokoleń (np. „ubezpiecz mamę lub teścia”) mogą stać się nowym standardem w branży usług finansowych.
Przyjrzymy się mitom i faktom dotyczącym konsumenckich zachowań osób starszych: czy naprawdę są mniej technologiczni? Czy są lojalni wobec marek? Jakie mają oczekiwania wobec obsługi i komunikacji?
Na podstawie danych z badań oraz danych CRM i GUS pokażemy, jak wiedza o tej grupie przełożyła się na konkretne decyzje biznesowe, wzrost satysfakcji klientów i rozwój innowacyjnych rozwiązań. To prezentacja o sile, która dojrzewa – i o tym, jak nie przegapić najważniejszej grupy konsumenckiej XXI wieku.

Joanna Złotorzyńska
Koordynator ds. Badań i Analiz Marketingowyc
PZU
Od 11 lat z sukcesem przekuwa wyniki badań w trafne insighty konsumenckie wpływając na rozwój strategiczny marek. Absolwentka SGH na kierunku Zarządzania i Marketingu. Doświadczenie badawcze zdobyła pracując w agencji badawczej KANTAR. Obecnie, od 4 lat wspiera dział marketingu PZU – największego ubezpieczyciela w Polsce. Badania nie mają przed nią tajemnic – potrafi z nich wyczytać więcej niż Sherlock Holmes z odcisku buta. Z pasją łączy liczby z ludźmi, a dane z decyzjami. Prywatnie miłośniczka nart, bachaty i spotkań z przyjaciółmi.

Wiola Łada-Szewczenko
Digital Marketing & Consumer Research Director
PZU
Doświadczona liderka marketingu z ponad 20-letnim stażem w branży finansowej i ubezpieczeniowej. Absolwentka MBA Digital Transformation w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Specjalizuje się w łączeniu badań konsumenckich z marketingiem cyfrowym, technologią i sprzedażą online. Obecnie Dyrektorka ds. Digital Marketingu i Badań, odpowiedzialna za strategię sprzedaży online, rozwój marki oraz optymalizację działań marketingowych. Skutecznie łączy świat badań, technologii i biznesu, tworząc innowacyjne rozwiązania wspierające wzrost przychodów i wartość dla klienta. Posiada bogate doświadczenie w wystąpieniach publicznych, skutecznie dzieląc się swoją wiedzą.