Zmęczeni, zdemotywowani, niewidzialni – jak marketing traci swoich najlepszych ludzi?
#praca #quietquitting #odpowiedzialność #dobrostan
PRACA
SESJA MODEROWANA
10:05 ŚRODA, 24 WRZEŚNIA
Nie widać, nie słychać, ale boli. A jeżeli jeszcze nie boli, to na pewno zaraz zacznie. W ostatnim roku 75% pracowników w Polsce odczuło większy stres i pogorszenie stanu zdrowia psychicznego. Tymczasem część agencji ogranicza lub całkowicie rezygnuje z pracy hybrydowej. Gonimy za deadlinami, kreatywność przegrywa z targetami, a zjawisko quiet quitting przybiera na sile. Pracownicy, choć fizycznie z nami zostają, to wewnętrznie już się „wypisali” – wykonują swoje obowiązki z minimalnym zaangażowaniem, nie wychodzą z inicjatywą. Jakie są przyczyny utraty motywacji? W czym tkwi źródło frustracji i wypalenia? Jaką postawę wobec cichej rezygnacji powinni przyjąć pracodawcy? Jak odzyskać mentalną obecność podwładnych i dlaczego problemu nie rozwiąże jedna ankieta satysfakcji pracownika?
Olga Wójcicka

Consumer Insight Manage
Mediahub

Od lat łączy dane, emocje i strategię, budując marki i komunikacje, które naprawdę trafiają do ludzi. Wcześniej jako strateżka w agencja reklamowych pracowała dla największych polskich i międzynarodowyZ branżą związana od 2012 roku. Na co dzień zajmuje się wirtualną etnografią, consumer insights i doradztwem z zakresu komunikacji w Internecie. Jakościowe i ilościowe dane łączy z interpretacją potrzeb konsumentów i analizą środowiska konkurencyjnego, co przekuwa na rekomendacje strategiczne. Nominowana przez magazyn Press do tytułu AD WO/MAN 2022 roku w kategorii Young. Prelegentka m.in. Forum IAB (2018, 2022, 2023, 2024, 2025), INSUMMIT i INSUMMIT Youth (2023, 2024, 2025), Marketing Progress, Social Media Week. Współprowadząca cykl webinarów Mediahub, autorka artykułów do magazynów branżowych (Brief, Media Marketing Polska, Nowy Marketing, Marketing przy kawie, Social Media Manager), gościni audycji radiowych i podcastów.ch marek. Współautorka pierwszego strategicznego podcastu w Polsce „Mamy na to slajd”. Członkini Insight Thanku INSUMMIT Youth, jurorka konkursów branżowych, członkini PTBRiO. I spoko typiara 😀
Damian Borowiec

Senior Media&Creative Strategist
Mediahub/strong>

Z branżą reklamową związany od dekady. W Mediahub pełni rolę Senior Media&Creative Strategist zapewniając markom rozwój poprzez synergię świata mediów i kreatywnych idei. W rekomendacjach strategicznych odczarowuje beznamiętność statystyk z excela na potrzebę budowy unikalnych historii kontaktu ludzi z markami. Współautor cyklu raportów i gospodarz webinarów Mediahub, w ramach, których powstały projekty badawcze: Covid-Track, Matka Polka, Konsument w obliczu pandemii, Generacja Z. Autor publikacji w mediach branżowych takich jak: MediaMarketing Polska, Wirtualne Media, Social Press, Marketing przy Kawie, GetResponse, MamStartUp.