Zrobiliśmy to w Polsce (ale dlaczego tak mało osób o tym wie?!) Co dziś buduje dumę z Polski i dlaczego warto mówić o tym głośno.
#Polska #Duma #PolskieMarki #PolskieInnowacje #PolskaNowoczesna #PolskieOdkrycia #Sukces #ZrobilismyToWPolsce
W POLSCE
SESJA MODEROWANA
15:55 WTOREK, 23 WRZEŚNIA
Z czego dumni są Polacy? W jaki sposób poczucie dumy z siebie łączy się z dumą z kraju? CO w XXI wieku buduje „dumę narodową” i dlaczego redefinicja tego pojęcia jest nam potrzebna? Sprawdziliśmy to! A kampania „We Did It In Poland – Zrobiliśmy to w Polsce” podjęła rękawicę zmiany. Na przykładzie insightów z badań i działań podjętych w ramach kampanii „We Did It In Poland – Zrobiliśmy to w Polsce”, opowiemy o tym, jak nagłaśnianie osiągnięć Polaków wzmacnia społeczeństwo. Pokażemy, dlaczego redefinicja dumy narodowej jest kluczowa dla tworzenia silnego, bezpiecznego kraju oraz wskażemy, jaka jest w tym rola marek.
Magdalena Andzelm

Kierowniczka projektów
Grupa 4P

Absolwentka socjologii na UW, badaczka rynku. Swoją ścieżkę badawczą rozpoczęła od pracy w charakterze ankieterki jeszcze w czasie studiów. Doświadczenie zdobywała pracując w Millward Brown, Open Research, VML. W 4P, od 2017r., współtworzy zespół ilościowy, realizując projekty głównie z zakresu badań zachowań i potrzeb konsumentów, satysfakcji, komunikacji, marki i wizerunku, tym badania segmentacyjne i trackingowe. Realizuje badania dla sektora bankowego, branży telekomunikacyjnej, mediów i prasy, ma doświadczenie w badaniach FMCG.
Olga Kozierowska

CEO
Włączeni Plus / We Did It In Poland

Fundatorka i prezeska WłączeniPlus, założycielka Sukcesu Pisanego Szminką i ekspertka w obszarach Diversity&Inclusion. Dziennikarka biznesowa, działaczka społeczna, pisarka. Jej audycje i programy emitowano m.in. w Radio PiN, TVN24, TVP2, RMF Classic czy ChilliZet. Tworzy podcast „Sukces Pisany Szminką” o biznesie z duszą, technologiach z kobiecą twarzą i działaniach z obszaru diversity & inclusion. Obecnie jest ekspertką ds. różnorodności i polityk włączania. Występuje na konferencjach dotyczących gender diversity w Polsce i na świecie. Do 2009 roku związana z międzynarodowymi korporacjami KLM, Unilever, DPD i GeoPost. Piastowała stanowiska menedżerskie, w tym regionalne, odpowiadając za Marketing i Komunikację w 14 krajach regionu CSEE. W 2014 roku trafiła do grona 25 liderów Polski na przyszłe 25 lat. W 2017 roku zdobyła tytuł Inspiratorki Biznesu w konkursie organizowanym przez Agencję Informacyjną Newseria, a w 2018 otrzymała prestiżową nagrodę Women’s Tertiary European Award. W 2012 roku zdobyła statuetkę w konkursie Pozytywista Roku organizowanym przez Fundację Wokulski. W 2021 otrzymała nominację w konkursie Warszawianka Roku.