Czy warto mówić do Gen Z na Discordzie?
#discord #genZ #generacjaalfa #socialmedia #gaming
SESJA: JAK MÓWIĆ
13.45
Mimo, że wiekszości z nas obiło się o uszy słowo „Discord”, swój serwer na tej platformie stawiają wciąż nieliczne brandy. Dlaczego (najprawdopodobniej) tak jest? Jakie korzyści może dać firmie wejście na Discorda? Kto na nim bywa? Czy Discord jest wyłącznie dla gamerów? Na te pytania postaram się odpowiedzieć podczas wystapienia. Podzielę się także kilkoma ciekawostkami na temat Discorda Żabki.
Barbara Kucharczyk
Digital Innovation Manager
Żabka Polska
Marketerka, od 7 lat związana z branżą retail. Swoją karierę rozpoczynała od produkcji filmowej, w agencji Black Rabbit, następnie tworzyła content w Lifetube . Po kilku latach pracy w agencjach, przeszła na drugą stronę mocy i zaczęła pracę po stronie klienta. Aktualnie Digital Innovation Manager w Żabka Polska, gdzie zajmuje się wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań digitalowych.