Dlaczego fani Szpaka i Bedoesa często są także fanami League of Legends.
#esport #gaming #popkultura #leagueoflegends #gracz #gry
SESJA: ZAJAWKA, PASJA, FANDOM
15.45
Początki na scenie esportowej nie są łatwe, bez znaczenia z której strony zaczynasz. Czy jesteś producentem, inwestorem albo graczem, który chce przejść na zawodostwo. Dwie osoby, które dokładają cegiełka po cegiełce swoich starań, do sceny esportowej w Polsce, chcą opowiedzieć o spostrzeżeniach, zagrożeniach i szansach odnośnie League of Legends. Obserwacje oraz wnioski. Od czego się zaczęło i jak wygląda to teraz, a jak może wyglądać w przyszłości.
Hubert Habas
Dyrektor sprzedaży
Frenzy
Ze światem gamingu związany jest od 2008 roku. Pracował m.in. dla CD Projekt i Bloober Team. Przez ponad pięć lat współpracował z ESL Gaming – zarówno w polskim oddziale, jak i w globalnych strukturach. Przez ten czas zebrał bogate doświadczenie, współpracując z partnerami oraz sponsorami endemicznymi, jak i nieendemicznymi na różnych obszarach rynku. W firmie FRENZY odpowiada za kontakty z kluczowymi klientami i rozwój produktów własnych.
Kinga Rybicka
redaktor
Frenzy
Prezenterka telewizyjna, prowadząca i wspierająca programy tj. „Giereczkowo”, „Po Lekcjach”, „Polsat Games w trasie” i „FauxPaux”, na antenie Polsat Games. Pierwsze kroki w świecie mediów stawiała w 2018 roku, prowadząc audycje radiowe. Swoją przygodę z esportem zaczęła od obserwowania sceny CS’a na pierwszych streamach Pashy. Aktualnie razem z Tomaszem „TheFakeOne” Milaniukiem, odpowiada za projekty od strony kreatywnej w firmie Frenzy oraz od 2020 roku czynnie uczestniczy w tworzeniu Ultraligi.