Does your brand speak TikTokish?
#TikTok #ŻabkaPolska #komunikacja #trendy #ugc #cultural_relevance #tov #content_creation
SESJA KULTURA I MEDIA

11.55

Robiąc TikToki dla marki, siedzą w Tobie dwa wilki: jeden jest klientem, drugi użytkownikiem. Jak blisko marka na Tiktoku jest w stanie podejść i upodobnić się do użytkownika, by nie zostać uznanym za tryharda? Czy cultural relevancy może stać się ważniejsze od Tone of Voice marki? TO ZALEŻY. Dlatego w naszym wystąpieniu przybliżymy case marki Żabka na TikToku i wyników osiągniętych dzięki odwadze towarzyszącej tworzeniu contentu na tej platformie.
Insummit youth
Luiza Korczyńska

Social Media Manager
CUKIER

Mam nieustanne internetowe FOMO, dlatego biegle mówię TikTokish. Zawsze na bieżąco z trendami Social Media i popkulturą. Jestem odpowiedzialna za strategie Social Media, content, aktywacje i SoMe management w CUKIER. Latałam lub wciąż latam z klientami takimi jak Żabka, HARDMADE, Pringles, Accenture, Vision Express Polska, player.pl czy Panattoni Europe.
Patryk Seremak

Social Media Manager
CUKIER

Reprezentant Gen Z we własnej osobie, zawsze na bieżąco z TikTokish – idzie mi to lepiej niż francuski na Duolingo (Diamentowa Liga). Posiadam doświadczenie w branży badawczej (zarówno ilościówka, jak i jakościówka). Obecnie siedzę w socialach i pisaniu scenariuszy, dbam o komunikację marek takich jak: Żabka, czy Pringles.