Genderless, proszę! Wrażliwość na tożsamość płciową a oczekiwania osób konsumenckich z generacji Z
#niebinarność #LGBT+ #tożsamość #decyzje zakupowe #wizerunek marki
SESJA: Jak być

14.25

Według badań, coraz więcej osób respondenckich z pokolenia Z (urodzonych po 1996 roku) identyfikuje się jako osoby transpłciowe i nieheteronormatywne. Ponadto osoby konsumenckie z tego pokolenia coraz częściej wybierają produkty neutralne płciowo, nieprzeznaczone dla konkretnej płci. Co na to osoby respondenckie z pokolenia Z w Polsce? Czy są bardziej wrażliwe na kwestie tożsamości płciowej? Jeśli tak, czy oczekują od marek oferty neutralnej płciowo oraz inkluzywności? Czy zaangażowanie społeczne firmy jest istotne dla osób konsumenckich przy podejmowaniu decyzji zakupowych?
Insummit youth
Magdalena Pająk

Administration Project Manager
IPSOS Polska

Rocznik 1996. Z wykształcenia lingwistka i politolożka, absolwentka UW. Z wyboru aktywistka na rzecz osób nieheteronormatywnych. Pełna ambicji przedsiębiorczyni. Pasjonuje się szeroko pojętą administracją i papierologią. Procesy i projekty jedzą jej z ręki. Lubi zadawać nieoczywiste pytania. Wierzy, że empatia i czułość wobec drugiego człowieka naprawdę zmieniają świat. W wolnych chwilach czyta fanfiction i słucha BTS.