Hiszpański porządek, polski temperatment czy niemiecka oszczędność – czy generacja Z faktycznie redefiniuje stereotypy?
#zakupy #dookołaświata #sustainability #tech #zetkinazakupach #FMCG
SESJA: Postawy i wartości
11.45
Wybierz się z nami w 10 minutową podróż dookoła świata, i przekonaj się jak pokolenie młodych Europejczyków, Amerykanów i Azjatów robi zakupy. W których regionach młodzi martwią się o każdy grosz, a którzy mówią YOLO i co to właściwie oznacza dla marek? Sprawdźcie z nami:
Czy każdy młody jest wybredny?
Czy młodzi niezależnie od pochodzenia preferują zakupy na spontanie?
Czy są oszczędni, a może rozrzutnie podążają za nowościami?
Czy młodzi potrafią być lojalni wobec marek?
Czy robią zakupy w Internecie, a może jak sobota to tylko do Lidla?
Czy młodzi z różnych krajów w równym stopniu martwią się o przyszłość planety i jak to wpływa na ich zakupy?
Przyjdź i poznaj odpowiedź na te i inne pytania dotyczące młodych konsumentów z różnych krajów. Pogadajmy o tym, czy młodzi obalają pokutujące od lat stereotypy kulturowe… a może jednak nie?
Aleksandra Krzynówek
Senior Client Consultant
NielsenIQ
Psycholog specjalizująca się w badaniach marketingowych. Posiada 6 lat doświadczenia w badaniach jakościowych i ilościowych. Specjalizuje się w badaniach marki i komunikacji; jednocześnie bardzo interesuje się również badaniami UX i shopperami.
Marta Grybś-Kabocik
Client Consultant
NielsenIQ
Ekonomistka i badaczka rynku. W badaniach zachowań konsumentów zdobywała doświadczenie zarówno po stronie Uczelni (od 2015 roku na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach) jak i agencji badawczej (od 2022 roku w NielsenIQ). Specjalizuje się w badaniach ilościowych i jakościowych, ze szczególnym uwzględnieniem badań ściezki zakupowej. W 2021 roku uzyskała tytuł naukowy doktora nauk społecznych z dyscypliny ekonomia i finanse. Autorka licznych publikacji, wykładowczyni prowadząca warsztaty z zakresu badań konsumenckich, w kraju jak i za granicą.