Keep pressing play, czyli zmiana sposobu konsumpcji treści wideo w pokoleniu Gen Z
#content #streaming #netflix #genz
SESJA: ZAJAWKA, PASJA, FANDOM
15.55
Reżyser innowacyjnego w swojej formule, bo złożonego z liczących maksymalnie 10 minut odcinków, serialu platformy Canal+ pod tytułem „Wilk” opowie o zmianach w konsumpcji treści wideo w XXI wieku. Tempo życia, większy wpływ Big Data oraz badań konsumenckich czy zasypywanie odbiorcy kolejnymi treściami wymaga od producentów nowatorskiego podejścia i dostosowania się do widza pod każdym względem. Hasło „content is king” zdaje się już nie obowiązywać, a zastępuje je nowe stawiające klienta na szczycie piramidy – „consumer is king”


Jan Dybus
Film Director, Content And Communication Specialist
Papaya Films
Przedstawiciel nowego pokolenia twórców, miłośnik klasycznych opowieści filmowych, któremu mimo to, nie obce są historie oglądane w pionie oraz krótki, digitalowy i tworzony w czasie rzeczywistym kontent. Skończył Westminster School of Media Arts and Design w Londynie na kierunku TV Production, gdzie uczył się między innymi od nagrodzonego BAFTĄ reżysera. Pracę w branży zaczynał jako content creator w Papaya Films. Wychowanie w międzynarodowym środowisku oraz współpraca z amerykańskimi i brytyjskimi twórcami pozwalają mu tworzyć rzeczy uniwersalne międzynarodowo.
Na swoim koncie ma reżyserię dwóch sezonów innowacyjnego w formie mini serialu Wilk, we współpracy z Canal+. Tworzył również kontent dla klientów takich jak Samsung, Modivo, Avon, People Can Fly oraz klipy muzyczne dla wykonawców Bedoes 2115, White 2115, Smolasty czy Daria Zawiałow.