Kto Ty jesteś?
– Już nie Polak mały
Jak młodzi definiują swoją tożsamość?
#tożsamość #narodowość #wartości #relacje
16.40
Kto Ty jesteś? Polak mały. Dane wskazują jednak, że i ten prosty wierszyk powinien ulec zmianie. Narodowość wśród młodych przestaje być elementem kształtujących ich tożsamość. Co zatem ich określa? Co sprawia, że identyfikują się jako część określonej społeczności? Hobby, zainteresowania, a może influencer, którego grupowo uwielbiają? A w co wierzą? Może tak jak śpiewał idol młodego pokolenia – Taco Hemingway – już w nic. Bo na pewno nie w Polskę. To tylko niektóre z pytań, na które na podstawie dostępnych oraz własnych bada odpowiemy podczas naszej prelekcji.


Marta Ulman
Brand Strategist
Grupa Pracuj
Brand Strategist w Grupie Pracuj, gdzie zarządza promocją marki Pracuj.pl. Ma ponad 15letnie doświadczenie w branży, które zdobywała w agencjach digital i PR, ostatnio przez 6 lat w agencji GoldenSubmarine. W tym czasie pracowała dla największych polskich i międzynarodowych marek, takich jak McDonald’s, Wedel, Tatra, WizzAir, Nestle, Ikea, Zott czy ING. Współautorka pierwszego w Polsce podcastu o strategii marketingowej “Mamy na to slajd”, jurorka konkursów branżowych, autorka artykułów, współautorka książki o marketingu, prowadzi szkolenia i warsztaty. Prelegentka na konferencjach marketingowych.

Jakub Kwaczyński
Strategy Director
GoldenSubmarine
W branży digital marketingu działa ponad 10 lat, z czego 8 lat na pokładzie agencji GoldenSubmarine. Odpowiedzialny za rozwój kompetencji strategicznych agencji i za strategię komunikacji kluczowych klientów: NIVEA, NIVEA Men, CEDC (Żubrówka), Nestle, Skoda, Intersnack. Współautor pierwszego w polsce, nagradzanego podcastu o strategii „Mamy na to slajd”. Wielokrotny prelegent na konferencjach branżowych (Forum IAB, Insummit) i juror w konkursach branżowych (Effie i Mixx Awards). Od 2016 roku współtworzy specjalność Marketing Online na UAM w Poznaniu. Posiada certyfikat DIMAQ Professional.