Mieć i być, czyli pragmatyczne podejście młodych do niezależności
SESJA: Edukacja, Przyszłość, Przedsiębiorczość
15.55
Dorastają w czasach, kiedy tylko pozornie wszystko jest możliwe. Inflacja, wojna, kryzysy – to wszystko może mocno ograniczać działanie młodych. A może jednak nie?
Przyjrzyjmy się, jak młodzi ludzie myślą obecnie o swojej pracy, przyszłości i sposobach na zarabianie. Co jest dla nich kluczowe, czego chcą uniknąć i czy faktycznie nie śpieszy im się do opuszczenia rodzinnego domu.


Katarzyna Piątek
Marketing Expert
ING Bank Śląski
Marketerka z pasją do badań i strategicznego myślenia. W pracy odpowiada za budowanie marki banku w oczach młodych dorosłych. Tworzy i wdraża strategię komunikacji rozwiązań z obszaru bankowości codziennej. W tematy generacji Zet zagłębiła się już tak bardzo, że często zapomina, że to nie jej generacja. Mentorka w programie Zwolnieni z Teorii, gdzie wspiera licealistów w realizacji projektów społecznych. Prywatnie miłośniczka polskiego wzornictwa i designu.

Aleksandra trojanowska
Marketing Expert
ING Bank Śląski
Absolwentka Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, członkini PTBRiO. Od 13 lat pasjonatka i praktyczka badań rynkowych, pracowała w TNS OBOP, Ipsos. Badaczka jakościowa i ilościowa, moderatorka, prowadząca badania zarówno lokalnie, jak i w ramach projektów międzynarodowych. Specjalizującym się w badaniach komunikacji, zajmuje projektami ad hoc – testy strategii komunikacyjnych, ocena konceptów komunikacyjnych, pre-testy reklam.