There’s No Such Thing as Generation?
SESJA OTWARCIA
10.00
Co nas denerwuje w młodzieży? To, że już do niej nie należymy! Dlatego czasem ciężko nam o pełną empatię i zanurzenie w ich świat. Pokolenie Z i Alpha to łącznie już ponad 10 milionów osób w Polsce. Czy nie myślimy o nich jednak stereotypowo? Czy nie mamy o nich błędnych wyobrażeń? Czy pamiętamy co się działo, kiedy przychodzili na świat w 1995 i 2010 roku? Czy jako pokolenia są monolitem, który coś łączy? Zapraszamy do wspólnej podróży w czasie, by lepiej zrozumieć świat, który otacza najmłodsze pokolenia.


ALEKSANDRA GĘBAROWSKA
Senior Customer Consultant
NielsenIQ
Badaczka rynku z wyboru i wykształcenia, członkini PTBRiO. Absolwentka socjologii UJ na specjalizacji: badanie rynku i analiza polityk publicznych. Ukończyła także pedagogikę o specjalności: animacja społeczno-kulturowa. Wcześniej związana z GfK Polonia, a obecnie z NielsenIQ, gdzie w ramach zespołu Consulting & Analytic Insights wspiera klientów z branży FMCG w obszarze analiz rynkowych oraz trendów konsumenckich.

MICHAŁ LUTOSTAŃSKI
Strategy Business Director
Kantar
W branży badawczej od 2008 roku. Kierował zespołami badawczymi jako Account\Client Director w firmach TNS Polska, 4P Research Mix, Millward Brown i Kantar Polska. Później jako Innovation Business Lead odpowiedzialny za rozwój badań innowacji w Kantarze. Od 2021 roku jako Strategy Business Director w Kantarze odpowiada za współpracę z osobami odpowiedzialnymi za badania dla kluczowych klientów oraz realizację celów strategicznych przez firmę.