Zetki – pokolenie, które chodzi własnymi ścieżkami
#danezastane #analizamobile #zetki #przestrzeńmiasta #komunikacja #turystyka

12.50

Podwórko/pole, takim jakie zapamiętali go Millenialsi to przeszłość. Mówimy o podwórkach wirtualnych, o przestrzeni social mediów, do której przenoszą się młodzi ludzie i dopiero takie mody jak np. gra w Pokemon GO są wstanie „wyciągnąć” ich z domu. Czy pokolenie Z konsumuje w ogóle przestrzeń miejską? Gdzie ich drogi są zbieżne z tymi, które znają ich rodzice i dziadkowie, a gdzie przemieszczanie się i użytkowanie miasta jest unikatowe tylko dla tej generacji? Czy faktycznie spędzają większość czasu w Galeriach Handlowych, co robią po szkole/studiach/pracy? Czy mają zwyczaje i cotygodniowe rytuały, które definiują ich życie w mieście? Nasza opowieść rzuci światło na te zagadnienia i jeżeli nie odpowie na nie jednoznacznie to z pewnością uchyli rąbka tajemnicy – kim są na co dzień Zetki.
Insummit youth
Przemysław Huk

Research Manager
Insight Lab

Z branżą badawczą związany od 2011 roku. Specjalizuje się w badaniach marki oraz badaniach konsumenckich i segmentacyjnych. Posiada szerokie doświadczenie we współpracy z firmami z rynku FMCG, IT, utilities, telekomunikacyjnego czy kulturalnego. Na co dzień badacz wykorzystujący zaawansowane analizy do profilowania klientów, wspomagający strategię i komunikację marek. Współpracował m.in. z Kaufland, Rossmann, Selgros, Carrefour, Jeronimo Martins, Żabka, Jysk, Canon, Disney, Pyszne.pl.
Marcin Augustyniak

Selectivv Data Tank
Selectivv