INSIGHT TANK
RADA PROGRAMOWA INSUMMIT YOUTH
PIOTR BOMBOL
Obecnie Founder w adaily – platformie oferującej narzędzia AI dla marketerów. Związany z branżą marketingową od 10 lat. Z wykształcenia ekonomista, zdobywca nagrody Prezesa NBP za pracę ekonometryczną. W swojej karierze początkowo pracował w sieciowych agencjach (DDB, Deloitte Digital), następnie stworzył Gameset, pierwszą agencję gaming marketingu, gdzie odpowiadał za rozwój biznesu, tworzenie strategii dla klientów oraz budowanie wizerunku na zewnątrz. Związany z agencją był przez sześć lat, w tym czasie zdobył ponad 50 nagród reklamowych, w tym złote Cannes Lions, złote europejskie i polskie Effie, złote europejskie i polskie MIXX Awards. Prelegent na konferencjach branżowych w Polsce i za granicą. W latach 2019-2022 członek Komitetu Organizacyjnego Effie Awards Polska
BARTŁOMIEJ BRACH
(Founder of brightlight)
Jestem doktorem nauk o zarządzaniu. Badam nowe problemy zarządzania – zmiany motywacji pracowników, transformacje czasu i miejsca pracy oraz pozabiznesowe cele firm. Doradzam firmom, które chcą się zmienić. Na przykład lepiej dopasować oferty pracy do potrzeb kandydatów, nazwać wartości i cele strategiczne albo wzmocnić pozytywny wpływ firmy na pracowników. Największy sens ma dla mnie praca z polskimi przedsiębiorstwami prywatnymi. Dlatego cieszę się, że miałem szansę pracować z największymi w swoich branżach: CD PROJEKT, x-kom czy Diagnostyka.
MAŁGORZATA CHOMENTOWSKA
(Senior UX Designer & Researcher w EL Passion)
Badaczka i projektantka cyfrowych doświadczeń użytkowników. Specjalizuje się w obsłudze startupów – przekuwaniu wizji założycieli w działający produkt cyfrowy. W wolnym czasie dzieli się wiedzą o UX w ramach różnych inicjatyw: od wykładania na studiach podyplomowych przez programy mentoringowe, po konsultowanie na hackatonach.
ANIA CHYL
(Brand New Galaxy)
Z wykształcenia analityczka biznesowa, z wyboru badaczka jakościowa. Z branżą badawczą związana od czasów studenckich. Doświadczenie zdobywała w agencjach badawczych, etnograficznych i strategicznych. Obecnie CXI Senior Consultant w agencji digitalowej Spacecamp, w której odpowiada za badania jakościowe i UX research. Zawodowo zafascynowana tym, jak przekładać insighty na mądre i skuteczne działania strategiczne i digitalowe.
OLA GĘBAROWSKA
(Senior Customer Consultant W
NielsenIQ)
Badaczka rynku z wyboru i wykształcenia, członkini PTBRiO. Absolwentka socjologii UJ na specjalizacji: badanie rynku i analiza polityk publicznych. Ukończyła także pedagogikę o specjalności: animacja społeczno-kulturowa. Wcześniej związana z GfK Polonia, a obecnie z NielsenIQ, gdzie w ramach zespołu Consulting & Analytic Insights wspiera klientów z branży FMCG w obszarze analiz rynkowych oraz trendów konsumenckich.
KAROL JACHYMEK
(Aduinkt w SWPS)
kulturoznawca, medioznawca, doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Katedrze Kultury i Mediów, prodziekan ds. studenckich Wydziału Nauk Humanistycznych Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Współtwórca i wykładowca School of Ideas – nowoczesnego kierunku służącego projektowaniu innowacji społecznych i biznesowych. Ekspert w obszarze edukacji, kultury młodzieżowej, zmian generacyjnych (zwłaszcza Gen Z i Gen Alpha), komunikacji w (nowych) nowych mediach i trendów w popkulturze. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla szkół, instytucji kultury, organizacji pozarządowych i klientów biznesowych z zakresu współczesnych praktyk medialnych, komunikacji międzypokoleniowej (skierowanej zwłaszcza do Gen Z i Gen Alpha) i komunikacji w social mediach (ze szczególnym uwzględnieniem TikToka), a także technik kształcenia na odległość, myślenia projektowego (Design Thinking) i kreatywnych metod warsztatowych. Współpracował m.in. z TikTokiem, SAS, Centrum Nauki Kopernik, Centrum Edukacji Obywatelskiej, Centrum Nauki Experyment, Fundacją Szkoła z Klasą, NASK, Uniwersytetem Dzieci, Filmoteką Narodową – Instytutem Audiowizualnym i Centrum Cyfrowym.
JAN KISIELIEWSKI
(Head of Foresight W Żabka Group)
odpowiedzialny za wskazywanie obszarów do rozwoju dla biznesu grupy, identyfikacje kluczowych zmian rynkowych oraz kulturowych i wykorzystanie ich do tworzenia innowacji i budowania siły marki Żabka. Wcześniej pracował jako szef zespołu strategii marki oraz analiz konsumenckich w consultingu biznesowym.
PAWEŁ PAWIŃSKI
(Co-founder NEW AREAS)
Bio: Doktor nauk społecznych, adiunkt w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, patron specjalności Branding na kierunku Komunikacja Wizerunkowa. Współzałożyciel agencji rozwiązań strategicznych NEW AREAS. W pracy naukowej i pozaakademickiej zajmują go zagadnienia wartości marki, parametry skutecznej komunikacji oraz dyskursy medialne.
KATARZYNA PIĄTEK
(Brand Ownerka
ING Bank Śląski)
Marketerka z pasją do badań i strategicznego myślenia. W pracy odpowiada za budowanie marki banku w oczach młodych dorosłych. Tworzy i wdraża strategię komunikacji rozwiązań z obszaru bankowości codziennej. W tematy generacji Zet zagłębiła się już tak bardzo, że często zapomina, że to nie jej generacja. Mentorka w programie Zwolnieni z Teorii, gdzie wspiera licealistów w realizacji projektów społecznych. Prywatnie miłośniczka polskiego wzornictwa i designu.
KRZYSZTOF POLAK
(Partner Semiotic Solutions)
Z wykształcenia kulturoznawca (studia magisterskie na Uniwersytecie Wrocławskiem, studia doktoranckie SWPS w Warszawie). Współzałożyciel Semiotic Solutions – firmy, która wprowadziła na polski rynek marketingowy semiotykę. Brał udział w ponad 260 projektach analityczno-doradczych stosując semiotykę.
Jest autorem wielu publikacji popularyzujących semiotykę w marketingu w pismach branżowych np. Marketing w Praktyce, Brief czy publikacji o międzynarodowym charakterze – ESOMAR Semiotic Series. Prowadził szereg prelekcji w podczas polskich i międzynarodowych konferencji poświęconych zastosowaniu semiotyki w marketingu m.in. 7 wystąpień na konferencjach PTBRIO, konferencja Semiofest w Londynie i Paryżu, wystąpieniach i warsztatach np. Uniwersytet Lubelski, Akademia Ekonomiczna w Katowicach, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu.
Obecnie jest także wykładowcą na Uniwersytecie SWPS gdzie przygotował specjalny kurs „Diagnoza semiotyczna i pozycjonowanie kulturowe” dla studentów School of Ideas SWPS.
MICHAŁ LUTOSTAŃSKI
(Strategy Business Director w Kantar, adiunkt w SGH)
W branży badawczej od 2008 roku. Kierował zespołami badawczymi jako Account\Client Director w firmach TNS Polska, 4P Research Mix, Millward Brown i Kantar Polska. Później jako Innovation Business Lead odpowiedzialny za rozwój badań innowacji w Kantarze. Od 2021 roku jako Strategy Business Director w Kantarze odpowiada za współpracę z osobami odpowiedzialnymi za badania dla kluczowych klientów oraz realizację celów strategicznych przez firmę.
ANNA RZEŹNIK
(Senior Brand Consultant
CPC Brand Consultants)
Prowadzi projekty, w których dostarcza relewantne insighty ze świata młodych i buduje skuteczne strategie dla GenZ. Stale tworzy autorskie techniki warsztatowe i badawcze. Ostatnio pracowała np. dla PepsiCo, McDonald’s, Wedel, Unilever. Współzałożycielka think tanku Królicza Nora, wychowanka PTBRiO, absolwentka MISH na Uniwersytecie Warszawskim. Bywalczyni imprez Young Leosi. Bedoesiara😊
ALEKSANDRA TRAPP
(Head of Culture and Trends w
infuture.institute)
Head of Culture and Trends w infuture.institute. Wykładowczyni na na Uniwersytecie SWPS. Współautorka kilkunastu raportów m.in. „Praca. Scenariusze przyszłości”, „Pracownik przyszłości”, „Future of Office Spaces”,„AI: konsekwencje i wyzwania”, „Living buildings. Przyszłość biurowców do 2050.”, „Wędrowcy. Raport o współczesnych nomadach” i książki „Far Future. Historia jutra”. Wielbicielka trendu lifelong learning. Moje zainteresowania skupiają się wokół procesów kierujących ludzkimi zachowaniami i analizy zjawisk społecznych, szczególnie tych kształtujących obecną i przyszłą rzeczywistość.