Marketing w erze algorytmów: jak przebić kulturowe bańki
#algorytmy #mediaspolecznosciowe #bańkikulturowe #konsumpcja #pokolenieZ #pokolenieAlfa #marki #lovebrand #content #strategia
SESJA: KOMUNIKACJA

14.15

Wystąpienie będzie dotyczyć wpływu algorytmów mediów społecznościowych na kształtowanie baniek kulturowych i konsumpcji pokolenia Z i Alfa. Praca ma na celu zidentyfikowanie baniek kulturowych. Zbadanie ich wielkości i charakterystycznych cech. Chcemy zobaczyć jakie marki są najpopularniejsze w poszczególnych grupach młodych osób, które w wyniku działania algorytmów utknęły w treściach bliskich ich zainteresowaniom. Sprawdzimy, które marki są najefektywniejsze w dotarciu do wybranych baniek kulturowych oraz opowiemy w jaki sposób wyjść poza swoją bańkę w celu zwiększenia zasięgu i pozyskania nowej grupy odbiorców.
Olga Wójcicka

Consumer Insight Manager
MediaHub

Z branżą związana od 2012 roku. Na co dzień zajmuje się wirtualną etnografią, consumer insights i doradztwem z zakresu komunikacji w Internecie. Jakościowe i ilościowe dane łączy z interpretacją potrzeb konsumentów i analizą środowiska konkurencyjnego, co przekuwa na rekomendacje strategiczne. Nominowana przez magazyn Press do tytułu AD WO/MAN 2022 roku w kategorii Young. Prelegentka m.in. Forum IAB (2018, 2022, 2023), INSUMMIT I INSUMMIT Youth (2023), Marketing Progress, Social Media Week. Współautorka raportów Big Data&Mobile, Współczesny konsument. Współprowadząca cykl webinarów Mediahub, autorka artykułów do magazynów branżowych (Brief, Media Marketing Polska, Nowy Marketing, Marketing przy kawie, Social Media Manager), gościni audycji radiowych i podcastów.
Marta Głowacka

Digital Strategist
MullenLowe Warsaw

Z branżą digital związana od 13 lat, pracując zarówno po stronie działów marketingu klienta (6 lat), jak i w pracy w agencji (7 lat). Swoją przygodę z reklamą zaczęła w dziale Online Marketingu w e-commercie Groupon. Była tam odpowiedzialna za działania w social mediach. Po 5 latach dołączyła do startup’u z branży beauty, marki GLOV, jako Online Marketing Manager. Stanowisko obejmowało szeroki zakres obowiązków począwszy od wdrażania online sklepu, po planowanie i częściową produkcję contentu oraz kontakt z influencerami. Następnie pracowała w dziale strategii Isobar Polska jako Strategy Planner. Tworzyła strategie komunikacji dla takich klientów jak Estée Lauder, Audi, McDonald’s. Dla tego ostatniego kampania 2forU Stories zdobyła brązowe Effie. W Saatchi na stanowisku Creative Strategist odpowiedzialna była za prowadzenie klienta z kategorii DIY – OBI. W 2021 zdałam egzamin Dimaq. W Mullen pracuje od listopada 2022 i na stanowisku Digital Strategist odpowiedzialna jest za prowadzenie marek właśnie w tym zakresie.