Pokolenie lonelineZz, czyli samotność supercharged
#samotnosc #epidemia #zdrowiepsychiczne #komunikacjamarketingowa #badaniezdrowiapsychicznego #zdrowiepsychicznenakrawedzi
SESJA: SEX EDUCATION
16.05
VdoCipher Error: Video ID not found
Samotność stała się prawdziwą epidemią, a jak pokazują badania, młodzi ludzie doświadczają jej bardziej niż jakiekolwiek inne grupy wiekowe. Blisko 30% osób w wieku 18-25 lat deklaruje, że bardzo często lub często czuje się samotna. W porównaniu do populacji, odsetek ten jest istotnie wyższy. Samotność ma tragiczne skutki społeczne: zwiększa ryzyko przedwczesnej śmierci, przekłada się na zwiększone ryzyko depresji, koreluje z występowaniem szeregu chorób, od schorzeń serca, przez cukrzycę, po nowotwory. Samotność nie jest już problemem jednostkowym, a publicznym. Ogromnym wyzwaniem przyszłości staje się być konieczność kreowania świata relacji na nowo. Ten świat może być kreowany także przez marki. W jaki sposób? Zobaczcie sami.
Dominika Nawrocka

Consumer & Marked Insights Lead
PHD / Media Direction OMD

Socjolożka, badaczka marketingowa, strateżka z ponad piętnastoletnim doświadczeniem. Pracowała w Pentor RI, TNS i Kantar. Od 2017 roku związana z Grupą Media Direction (PHD i Media Direction OMD) gdzie stworzyła dział Research & Insights. Obecnie konstruuje autorskie badania dla klientów agencji mediowej oraz wspiera klientów od strony budowania strategii komunikacyjnej. Współautorka projektów społecznych „Zdrowie psychiczne Polaków w trakcie pandemii Covid-19, Kukanow, Nawrocka, SW Research”, „#Postroniekoniet, jak stworzyć świat równych szans kobiet i mężczyzn”. Prelegentka Forum IAB w latach 2019-2023.