„Mam 20 lat, mieszkam w Czeladzi, pracuje jako kurier i mi z tym dobrze” – czyli krótka opowieść o karierze młodych, niewidocznej z perspektywy warszawskiej korporacji.
#gen-Z #blue_collars #młodzi_w_pracy #praca #ścieżki_kariery #kariera #niebieskie_kołnierzyki
SESJA: PRACA
13.55
Według danych z portalu Pracuj.pl, wśród młodych (18–25 lat) aplikacje na stanowiska związane z pracą fizyczną rosną szybciej niż inne. Dlaczego tak się dzieje? Czy młodzi buntują się przeciwko kulturze korporacyjnego zapierdolu? A może po prostu tak wygląda życie ich rodziców, rówieśników i rzeczywistość, która ich otacza? Czy praca jako blue collar to przymus, który wiąże się z brakiem innych możliwości, czy może świadomy wybór, który w odróżnieniu od dyplomu z uczelni i pracy w korporacji, może dawać im satysfakcję na wielu polach.
Mateusz Suryś

Strategy Planner
2012 Agency

Strateg związany z agencją 2012, w której odpowiada między innymi za komunikację marek takich jak Pracuj.pl, Żywiec, czy Axe. W przeszłości związany z agencją VML, gdzie tworzył strategię dla Danone, BP czy T-Mobile. Absolwent Kreowania Mediów na Uniwersytecie SWPS. Bez pamięci zakochany w kulturze internetowej i wyszukiwaniu nowych trendów, które stara się implementować w komunikacji marek. Zawodowo i prywatnie prowadzi stanowczo za dużą ilość dyskusji i zawsze szuka dziury w całym.
Anita Głowacka

Specjalistka ds. Promocji Marki Pracuj.pl
Grupa Pracuj

Zetka pracująca od 5 lat w marketingu. Od 3 lat w Grupie Pracuj, gdzie odpowiada za komunikację B2C marki Pracuj.pl. Odpowiedzialna za kampanie equity i produktowe. Ciekawa świata i ludzi. Pogłębia swoją wiedzę w zakresie badań realizując liczne projekty z zespołami Grupy Pracuj oraz zewnętrznymi agencjami badawczymi.