Młodość na sprzedaż: Jak youthwashing niszczy potencjał biznesowy?
#Youthwashing #MłodziWPracy #BiznesPrzyszłości #PotencjałPokolenia #EfektywnośćPokoleń
SESJA: PRACA
14.35
Wystąpienie będzie premierą pierwszego raportu o Youthwashingu w Polsce, który stworzyli sami młodzi dla starszych. Jaki jest najcenniejszy zasób, w który można inwestować w następnych latach? W dobie kryzysu demograficznego mało osób wie, że są to Młodzi. W dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym firmy coraz częściej podkreślają rolę młodych pracowników. Niestety, praktyka często odbiega od deklaracji – młodych używa się jako narzędzi wizerunkowych, ignorując ich potencjał. W wystąpieniu wyjaśniam, czym jest youthwashing, jak wpływa na efektywność biznesu i jakie kroki warto podjąć, by zamiast PR-owego iluzjonizmu stworzyć realnie środowisko pracy gotowe na zmieniającą się rzeczywistość.
Maja Bodek
Koordynatorka Promocji Raportu
Fundacja Impuls
Działaczka społeczna z doświadczeniem w zarządzaniu projektami, wymianami zagranicznymi i organizacji wydarzeń. Współorganizowała wymianę polsko-norweską Inspire Poland. Inicjatorka programu Twój Głos w Szkole i Koordynatorka promocji raportów Fundacji Impuls. Laureatka programu OneToMają Vital Voices, Olimpiady ZWZT i Akademii EkoAsów. Prelegentka na konferencji “Zacznij Działać” , “Future Leaders Gorzów Expo” i TEDx Rubinkowo Youth.