Spółka z (dość) ograniczoną odpowiedzialnością – biznes po młodemu!
#Przedsiębiorczość #Zaradność #GenZMaFirmę #BiznesPoMojemu
SESJA: PRACA
14.05
Pamiętamy ten szok, gdy kilka lat temu pokazywaliśmy dane, że ponad 40% przedstawicieli Generacji Z będzie chciało założyć własne firmy. „Ale jak to?!” „Życia nie znają!”, „Zapał szybko im minie!”, „Przecież własna firma to bardzo dużo pracy, a oni jej nie lubią” – Iksy i Milenialsi chętnie pastwili się nad młodymi.
Minęło kilka lat, a oni te firmy zaczęli zakładać. I patrzą na nie zupełnie inaczej niż starsze pokolenia – balansują między pasją, zaradnością i planowaniem po to, aby… No właśnie! W naszym wystąpieniu prześwietlimy biznesy Zetek. Czy czeka je nieuchronne bankructwo? A może Zetki w worku pokutnym wrócą na etat i przestaną jojczyć na kulturę zapierdolu?
Konrad Siwiński

Senior Partner | Team Leader
Minds & Roses

Badacz, społecznik, team leader, wykładowca akademicki. Szczególnie lubi duże projekty strategiczne, które są prowadzone blisko codziennego biznesu klientów. Specjalista w obszarze innowacji, strategii i budowania doświadczeń. Head of Research think tanku Social Impact Alliance for CEE. Wykłada Badania Marketingowe na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Przewodniczący Rady Rodziców w Szkole Podstawowej w Komorowie. W wolnym czasie trenuje, by dobiec jak najdalej, zawsze z muzyką na uszach. Możesz go też spotkać na meczach koszykarskich Dzików Warszawa.
Agnieszka Śpionek

Director
Mastercard

Dyrektor w zespole Mastercard Advisors w polskim oddziale Mastercard Europe. Agnieszka od ponad 13 lat realizuje projekty doradcze w całej Europie. Najbardziej cieszą ją te, w których innowacyjne rozwiązania kreują interdyscyplinarne zespoły klientów i konsultantów. Aktywnie działa na rzecz budowy nowoczesnego centrum finansowego w Polsce. Chętnie szuka inspiracji płynących z megatrendów konsumenckich – dlatego uważnie obserwuje obszar Retail & Commerce. Jej pasją są podróże, gry planszowe oraz literatura – ta czytana dla czystej przyjemności oraz bardziej fachowa, np. z dziedziny ekonomii behawioralnej. Agnieszka z ciekawością zagłębia się również w zajęcia improwizacji teatralnej, wierząc, że świat biznesu powinien pełnymi garściami czerpać również ze sztuki.