Co ćpają Zetki i dlaczego powinno to interesować marketera_kę?
#insighty #tabu #narkotyki #rodzina #szkoła #społeczeństwo #kultura #deficyty #strach #zagubienie #bezpieczeństwo #uwaga #miłość
SESJA: O TYM SIĘ NIE MÓWI
16.05
Narkotyki to w Polsce temat tabu. Najczęściej ich temat przybiera formę groźnie brzmiących, ale niewiele mówiących haseł kampanii społecznych dla młodzieży. Zażywasz, przegrywasz. I niech cię więcej nie interesuje.
Jednak unikanie danego tematu nie sprawia, że ten temat nie istnieje w rzeczywistości. Wręcz przeciwnie. Narkotyki są dziś powszechne jak nigdy wcześniej. Na wyciągnięcie ręki, szybsze i łatwiejsze niż zamówienie lunchu na Uber Eats. A jest w czym wybierać: stymulanty, depresanty, psychodeliki, opioidy. Menu jest zróżnicowane.
Według badań co druga młoda osoba eksperymentowała z narkotykami, ale tylko część z nich popada w niebezpieczne uzależnienie. Niniejsza prezentacja stara się odpowiedzieć na pytanie, dlaczego tak się dzieje. To nie jest historia o używkach, ale o kondycji młodych, ich deficytach i głęboko skrywanych pragnieniach.
Mateusz Cukierski

Founder / Strategy Director
Sweetspot

Strateg i założyciel agencji strategicznej Sweetspot. Głęboko wkręcony w popkulturę. W pracy łączy analizę marketingowo-komunikacyjną z głębokim zrozumiem kontekstu społeczno-kulturowego. W przeszłości pracował dla największych sieciowych i lokalnych agencji reklamowych, m.in. Przestrzeń (jako dyrektor strategii), VML, Grey, Dentsu/Isobar. Ma na koncie ponad 110 nagród branżowych, w tym 13x Effie (m.in. Złoto, Euro Effie, Long-Term), 7x Cannes Lions, 44x KTR, 20x Innovation, 8x MIXX Awards. Kilkukrotny juror konkursów branżowych organizowanych przez SAR.