Czy popkultura przetrwałaby bez Heinz? Nie ryzykujmy, żeby się przekonać
SESJA: KOMUNIKACJA

11.55

Heinz to więcej niż marka – to część kultury, która nieustannie się zmienia. Niezależnie od tego, czy pamiętasz kasety VHS, czy scrollujesz TikToka Heinz zawsze znajdzie swoje miejsce. Popkulturowe odniesienia – od filmów po muzykę – są ponadczasowe i przekraczają granice wieku, tworząc most między generacjami. Globalny fenomen z lokalnym twistem –jak stworzyć popkulturową ikonę? Przekonaj się, jak to robimy.
Katarzyna Smęt-Rodowicz

Digital and Social Media Lead
The Kraft Heinz Company

Od ponad 10 lat związana z marką Pudliszki i Heinz, gdzie rozwijała różne obszary komercyjne.
Od 2023 przejęła stery wewnętrznej agencji kreatywnej The Kitchen Warsaw, odpowiadając za rozwój marek na social mediach. W pierwszym roku funkcjonowania agencji zdobyła wraz z zespołem swoje pierwsze kreatywne wyróżnienie w Kreaturze, w kategorii OOH, za kampanię Heinz Era. Zafascynowana kreatywnością, innowacyjnym podejściem i efektywnym budowaniem obecności w Internecie.
Marta Kwestarz-Mikołajczyk

Senior Consumer Insight Manager
The Kraft Heinz Company

W świecie marketingu ponad 8 lat doświadczenie zdobywała w dużych organizacjach (Unilever, L’Oreal, Coty, Kraft Heinz). Od 3 lat w świecie marek Pudliszki i Heinz, a od roku w świecie badań. Strategicznie i badawczo wspiera wszystkie kategorie w najważniejszym ich pytaniu Quo Vadis, marko?