Dajmy spokój BIllie Eilish, Monalizie i wszystkim „smutnym młodym”. Marketerzy, nie zmuszajmy na siłę do śmiechu.
#zet #alpha #zmianapostaw #smutek #foch #bezbrokatu #emocje #eilish
SESJA: STEREOTYPY
16.15
Wszelkie dane pokazują od lat, że reklama która wywołuje śmiech i pozytywne emocje jest najbardziej skuteczna, ale czy to znaczy, że zawsze musimy rozmieszać aż do ha ha ha? Zwłaszcza tych, którym nie zawsze jest do śmiechu?
Wszyscy wiemy, że młodym jest ciężko. Świat dorzuca im niekończącą się litanię dobrych rad i żąda, by się zmienili. Widzieliśmy setki prezentacji na ten temat. A może, zamiast oczekiwać od Zetów i Alf więcej radości czy lepszego humoru, po prostu damy im spokój? Mają powody, by być smutni, sfrustrowani czy nawet źli na świat. I nie zamierzają ukrywać swoich emocji, tak jak robią to starsze pokolenia, udające „dobrą minę do złej gry”. Spotkajmy się w połowie drogi, bez sztucznego uśmiechu, z uwzględnieniem różnych emocji i stanów.

Ewa Sypień
Senior Strategy Planner
VML
Od 11 lat w branży. Z wykształcenia neurokognitywistka. W pracy na codzień szuka mądrych rozwiązań dla marek. Uważny obserwator, który nigdy się nie poddaje i walczy o jakość projektów. Uwielbia niestandardowe działania i dowodzi, że warto jest szukać problemów. Prywatnie: wróciła po 26 latach do gry na fortepianie, uwielbia koty i duński design.

Paweł Loedl
Stretegy Chief Officer
VML
Wcześniej Strategy Director w ING Bank. Współpracował także z takimi markami jak IKEA, Żywiec, Danone, T-Mobile. Wielokrotny juror w konkursie EFFIE, przewodniczący jury Young Creatives Planners, wykładowca m.in.: Wyższa Szkoła Europejska, Collegium Da Vinci, AGH. Najlepszy koszykarz wśród strategów lub najlepszy strateg wśród koszykarzy.