Dlaczego wnuki zawsze dogadają się z dziadkami na rynku pracy?
SESJA: KOMUNIKACJA
11.45
Zaledwie 2% przedstawicieli Gen Z ma za sobą negatywne doświadczenia zawodowe z relacji z Silversami (50+). Mimo, że różnią ich dekady w peselu i gigabajty zapisanych danych w pamięci, oba pokolenia mierzą się z podobnych rozmiarów arsenałem stereotypów na swój temat. Co „młodzi” uważają o „starych” i czy można to przełożyć na język korzyści? Dlaczego wizja współpracy międzypokoleniowej przeraża tylko podatnych na stereoptypozę? Słów kilka o tym, jak kampania reklamowa OLX Praca „Zawód po 50-tce to już tylko uczucie” w 2024 roku stała się branżowym wiralem, pomogła solidnie rozprawić się ze stereotypami i, co chyba najważniejsze, zmienić postawy uczestników rynku pracy w stosunku do dojrzałych, doświadczonych pracowników… i kandydatów!

Łukasz Borowicz
Commercial Activity Manager
OLX
w latach 2022-2024 Brand & PR Manager OLX Praca, współautor kampanii reklamowych skoncentrowanych m.in. na dialogu międzypokoleniowym („Zawód po 50-tce to tylko uczucie’, „Praca z korzyścią dla wszystkich”). W Grupie OLX od 2019 roku, początkowo związany z marką OTOMOTO w roli PR Managera. Wcześniej rzecznik prasowy oraz szef działu komunikacji i mediów klubowych w KKS Lech Poznań. Z wykształcenia europeista, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.