Fluid generation = Fluid Fan
#fluid #fan #fandom #popkultura #genZ #marki
SESJA: LIFESTYLE

13.55

2023 r. był szalony, szczególnie dla fanów. Dziedzictwo Hogwartu sprzedane w 22 mln kopiach, pomimo prób cancelowania. The Last of Us z tytułem najlepszej adaptacji gry wideo ever (ofc!). Transfer Messiego do Inter Miami, wynoszący klub na szczyt światowego futbolu (Google said) i mody (Vogue said). Cyfrowe utopie Gag City celebrujące Nicki Minaj. Wielki Wybuch w Fortnite. Taylor Swift z tytułem Człowieka Roku. Trailer GTA 6 bijący rekordy YouTube i wiele, wiele, wiele innych. Na naszych oczach rozkwitła nowa era fandomu. Era napędzana wyborami, zachowaniami i preferencjami młodych pokoleń. Era zdominowana przez nowy typ fana.
Sylwia Cembala

Strategy Lead
Konceptika

Strateżka, researcherka, gamerka i popkulturowy geek z focusem na fandomy, standomy, brandomy, transmedialny storytelling i kulturę partycypacji. Moje badawcze zainteresowania obejmują głównie dekodowanie trendów i nowych zachowań występujących na styku popkultury, społeczności i technologii oraz przyglądanie się “dziwacznym” peryferiom kultury.