GDZIE MOŻNA KUPIĆ TAKĄ GRĘ? O angażującym, etycznym i skutecznym badaniu z udziałem dzieci w służbie biznesu
#metodologia #etykaBadań #badaniaDzieci #badaniaAlf #GenAlfa #Alfy #narzędzia #gamifikacja
SESJA: ODPOWIEDZIALNOŚĆ I DOBROSTAN
14.25
Biznesowe cele dot. najmłodszych, nie zawsze idą w parze z etycznym podejściem do tematu badań z udziałem dzieci. Młodzi konsumenci nie są jedynie odbiorcami — widzimy w nich sprawcze, samostanowiące jednostki, które nie odnajdują się w nudnych i tradycyjnych konwersacjach i testach konceptów.
Badawcza ciekawość i wrażliwość na potrzeby najmłodszych to dla nas absolutny priorytet. Ale jak pogodzić te wartości z, wydawałoby się, chłodną i poważną kategorią, jaką jest sektor bankowy? Odpowiedź jest prosta: nie może być nudno! Zaangażowanie dzieci w proces badawczy to sztuka, w której liczy się nie tylko zrozumienie ich świata, ale także dostosowanie technik do ich możliwości psycho-behawioralnych.
Przyjęcie takiego podejścia redefiniuje także rolę badacza_czki. Z obserwatora_rki i analityka_czki staje się towarzyszem_ką nowych doświadczeń, który wspólnie z dziećmi (i rodzicami) odkrywa ich możliwości.
Prezentowane case study pokazuje, jak gamifikacja może stać się skutecznym mostem łączącym dziecięcą ciekawość z nawet najbardziej formalnymi i nie-dziecięcymi kategoriami rynkowymi. Efekt? Uczestniczący w procesie rodzice mówią z entuzjazmem: „Ale dużo się dowiedziałem o Wojtku! Gdzie można kupić taką grę?”. Zagramy? 🎮
Gabriela Grzelak

Project Manager
Y&LOVERS

Badaczka, socjolożka, ekspertka od młodych. W swojej pracy stosuje triangulację metodologiczną, by wyjść poza banalne statementy i faktycznie poznać konsumentów. Przewodniczka po spoconym świecie gier, psynków i psórek influencerów oraz TikTokowych trendów!
Magdalena Kalska

ekspertka ds. badań
mBank

Socjolożka, absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego. Swoją przygodę z badaniami rozpoczęła, nie przypadkowo, w dziale Healthcare w GfK Polonia. Przez kilka lat łączyła swoje rodzinne farmaceutyczne doświadczenie i pasje z pracą marketingowego badacza. Od 2015 roku związana z zespołem badań i marketingu w mBanku. W mBanku ma opinię, że nawet w prostym i z pozoru nudnym temacie znajduje jakiś ciekawy punkt zaczepienia, dzięki czemu projekt podobno nabiera sensu, a odbiorcom udaje się dowiedzieć czegoś nowego i zaskakującego. Najbardziej lubi działać w segmencie młodych. By robić to dobrze, musiała ostatecznie przestać o sobie myśleć w kategorii young.