Jak rozciągnąć granice ponad 170-letniej marki w świecie przekąsek dla młodych?
#SnackGen #GenZCzekolada #GenZ #ProduktdlaMłodych #Wedel #Snacks #becoolnotboring #ChocoGenZ #CzekoladowyZwrotAkcji #ResearchisaKing #WedeldlaMłodych #GenWedel

SESJA: ZAKUPY

12.25
Pokolenie Z to grupa, która dorastała w szumie komunikacyjnym i ciągłej ekspozycji na komunikaty reklamowe. Przez co jest wyjątkowo wyczulona na ofertę, język i tonality komunikacji. Oczekują oni produktów dostosowanych do ich unikalnych potrzeb. Zunifikowany produkt, którego jedynie komunikacja zostaje parasolowo rozciągnięta na młodych, niezakorzeniona w cechach produktu – może nie wystarczyć. Z drugiej strony mamy percepcję marki Wedel jako tradycyjnej. Wyzwaniem było wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i potrzebom, by rozszerzać portfolio w autentyczny sposób. Co Wedel ma do zaoferowania młodym? O tym jest ta prezentacja! Podczas wystąpienia zaprezentowany zostanie proces badawczy, którego celem było dogłębne zrozumienie młodego pokolenia, a w jego efekcie wprowadzono na rynek nowy subbrand Wedel Snack. Launchowi marki towarzyszyła komunikacja bazująca na insightach i autentycznych pomysłach Zetek. Efektywność działań komunikacyjnych wynikała z ich integralności i spójności, z synergii pomiędzy produktem, identyfikacją wizualną, kreacją a odpowiednio dobranym media mixem wychodzącym poza standardowe ramy. Wedel dostarczał przyjemności młodym w mediach digitalowych jak i w świecie off-line podczas Festiwalu SBM. W celu dopełnienia roli muzyki w życiu GenZ-etek została stworzona dedykowana piosenka i teledysk pod tę aktywację. Prelekcja dostarczy cennych wskazówek, jak lepiej zrozumieć i zaspokoić potrzeby pokolenia Z wchodząc w ich świat, sięgając do badań konsumenckich, i jak mieć przy tym cool vibe a nie być cringe. Dołącz do nas, aby dowiedzieć się więcej i zainspirować się do tworzenia produktów, które naprawdę rezonują w pokoleniu Z. Czekamy na Ciebie na INSUMMIT YOUTH!
Marta Tkaczyk

Market Research Coordinator
LOTTE Wedel

Z badaniami rynku związana od 2007 r. Badaczka z długoletnim doświadczeniem po stronie agencji badawczych w ilościowych badaniach ad-hoc rynku FMCG oraz jako konsultant w Panelu Gospodarstw Domowych GfK. Obecnie po stronie klienta w LOTTE Wedel, w najsłodszej branży, kieruje zespołem badań rynku i insightów wspierając działy Marketingu, Trade Marketingu, Mediów oraz R&D.
Karolina Denis

Media Strategy & Innovation Manager
Zenith

Od ponad 6 lat w branży, z czego ostatnie 4 lata związana z Publicis Groupe i agencji mediowej Zenith. Media Strategy & Innovations Manager z zawodu i zamiłowania. Fanka holistycznego podejścia i synergii mediów. Członkini zespołu Growth Team (Zenith), gdzie odpowiada za rozwój cyfrowy klientów oraz zespołu agencyjnego. Pracowała dla największych klientów na rynku z branż: FMCG, Pharma, Beauty, Rozrywka, Telekomunikacja, Retail oraz Automotive. Zarówno w konfiguracji lokalnej (Polska), jak i międzynarodowej (CEE). Prywatnie Absolwentka kierunku Zarządzanie w Wirtualnym Środowisku na Akademii Leona Koźmińskiego.