Karty na stół – odkrywamy prawdę o naszym błędnym przekonaniu na temat uczniów z Gen Z
#edukacja #polskaszkola #postawyGenZ #persony #produkt #innowacjewszkole
SESJA: EDUKACJA
11.45
Zatrzymaj się na chwilę i wyobraź sobie młodzież z pokolenia Gen Z w szkolnej klasie. Jak są ubrani? Jaki mają stosunek do nauki? Jeśli w twojej wizji ta młodzież jest bardzo do siebie podobna, to koniecznie przyjdź na nasze wystąpienie. Dzięki temu unikniesz błędu poznawczego, który czyha nawet na najbardziej doświadczonych ekspertów tworzących marketing i produkty adresowane do młodych. Dowiesz się nie tylko, jakie są persony uczniów Gen Z, ale też jakie innowacyjne produkty z wykorzystaniem AI można stworzyć na podstawie tej wiedzy. Produkty, które zaangażują różne osoby z Gen Z, a nie tylko tę personę, która była przed chwilą w twojej wyobraźni.
Kamila Malanowicz

Senior Brand & Product Manager
Fundacja Zwolnieni z Teorii

12 lat doświadczenia w marketingu i 3 lata w produkcie. Jako absolwentka psychologii, zarządzania i marketingu, UX Design oraz AI dla menedżerów łączy wiedzę z tych dziedzin, by rozwiązywać problemy za pomocą efektywnych produktów i kampanii. Czasem wykorzystuje AI. Lubi skalować. Przyczyniła się do wzrostu Fundacji o 60 p.p. w 5 lat. Wcześniej pracowała jako strateg w DDB, VML, PZL między innymi dla McDonald’s, Milki czy PZU. Laureatka m.in. Effie Awards, MIX Awards, Innovation Award 2023. Po pracy rozwiązuje zagadki w Escape Roomach i uprawia agility ze swoim psem.
Joanna Chabrowska

Product Marketing Manager
Fundacja Zwolnieni z Teorii

Projektantka innowacji wykorzystująca swoje talenty tam, gdzie produkt łączy się z marketingiem. Doświadczenie zdobywała tworząc własny start-up i pracując jako Product Marketing Managerka w Fundacji Zwolnieni z Teorii. Współautorka gier edukacyjnych nagrodzonych złotem w Innovation Award 2023. Od ponad roku z sukcesem w praktyce wdraża sztuczną inteligencję w działaniach marketingowych, produkcji filmowej, projektowaniu doświadczeń i innowacji. Obecnie w godzinach pracy zajmuje się badaniami efektywności suplementów w Evidose, a po godzinach rozwija holidai – markę modową opartą na paradygmacie współpracy człowiek – AI.