Łączenie pokoleń w rytmie latino
SESJA: KOMUNIKACJA
12.15
Marka ponad 20 lat na rynku, która wciąż wyznacza trendy? Odkryjcie tajemnicę, jak połączyć siłę ikonicznych elementów z filmu „Desperado” z nowoczesnym brzmieniem ReTo, idola młodego pokolenia. Unikalne połączenie latynoskiej kultury w nowoczesnym wydaniu. Poczuj energię i pasję, budując most między pokoleniami. A Polska to dopiero początek…
Michał Kacner

Brand Manager Desperados
Grupa Żywiec

Doświadczonym marketer, który z pasją i zaangażowaniem realizuje swoje cele. Zarządzanie marką, kreatywność oraz zdolność do pracy zespołowej przyczyniają się do osiągania imponujących wyników. Od 6 lat w Grupa Żywiec, obecnie Brand Manager Desperados, a wcześniej szef SoMe w Legia Warszawa.
Piotr Kacprzak

Associate Creative Director
Artegence

Associate Creative Director w Artegence. Wierzy, że skuteczna kampania to nie kwestia magii, lecz trafnych insightów, odwagi i prawdziwego partnerstwa między agencją a klientem. Właśnie w ten sposób powstały jego projekty dla PKO BP, Pepsi czy nagrodzonego EFFIE Desperadosa – kampanii, która połączyła dwa pokolenia przy jednym kultowym riffie. Miłośnik dobrego designu i jeszcze lepszych pomysłów. Każdego dnia szuka tego, co angażuje, intryguje i przede wszystkim – działa.