„Mamo, załatw! Mamo, pomóż!” – problemy i obawy młodego pokolenia związane z wkraczaniem w formalny świat dorosłych.
#podejściedomarek #napięciamłodych #wchodzeniewdorosłość #etnografia #BadanieMłodych #ŚwiatMłodych
SESJA: EDUKACJA

11.55

Skuteczne dotarcie do młodych osób stanowi wyzwanie dla firm. Dlatego kluczowe jest zanurzenie się w ich świecie i próba zrozumienia, jakie są ich potrzeby. Napięcia Zetek mają swoje źródło w braku doświadczenia, konieczności wyjścia ze strefy komfortu i przygotowania się do zagłębiania w takie kwestie. Wiążę się to z obawami przed niepowodzeniem lub niespełnieniem oczekiwań innych osób, a przede wszystkim jest nudne. W trakcie naszej prezentacji pokażemy jak Młodzi patrzą na kwestię formalności i z czego wynikają ich problemy. Opowiemy o tym jak sobie z tym radzą i wykażemy, że potrzebują wsparcia także od marek. Dla marek to z kolei szansa na zbudowanie z nimi relacji.
Zofia Szwonder

Research Manager
IQS

Psycholożka społeczna, absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS. Od ponad 6 lat związana z agencją IQS, obecnie na stanowisku Research Managera. Specjalizuje się w badaniach jakościowych, w tym w pogłębionej analizie treści w social mediach. Szczególnym zamiłowaniem darzy badania etnograficzne. Uczestniczyła w tworzeniu raportów syndykatowych, skupiając się na perspektywie młodych. Odpowiadała za realizację części jakościowej w procesie badawczym realizowanym dla PZU.
Agata Talarek

Główny Specjalista ds. Badań i Analiz Marketingowych
PZU

Analityk, badacz, absolwentka Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu o specjalizacji Zastosowania Matematyki. Od ponad 2 lat związana z PZU, obecnie na stanowisku Głównego Specjalisty ds. Badań i Analiz Marketingowych. Wcześniej zdobyła doświadczenie w branży monitoringu mediów (analiza treści i przekazów medialnych). W PZU koordynuje projekty ilościowe i jakościowe, w tym wiele związanych z tematyką młodych. Odpowiadała za cały proces badawczy związany z badaniem młodych dla PZU we współpracy z IQS.