Młodość na sprzedaż: Jak youthwashing niszczy potencjał biznesowy?
#Youthwashing #MłodziWPracy #BiznesPrzyszłości #PotencjałPokolenia #EfektywnośćPokoleń
SESJA: PRACA
14.35
Wystąpienie będzie premierą pierwszego raportu o Youthwashingu w Polsce, który stworzyli sami młodzi dla starszych. Jaki jest najcenniejszy zasób, w który można inwestować w następnych latach? W dobie kryzysu demograficznego mało osób wie, że są to Młodzi. W dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym firmy coraz częściej podkreślają rolę młodych pracowników. Niestety, praktyka często odbiega od deklaracji – młodych używa się jako narzędzi wizerunkowych, ignorując ich potencjał. W wystąpieniu wyjaśniam, czym jest youthwashing, jak wpływa na efektywność biznesu i jakie kroki warto podjąć, by zamiast PR-owego iluzjonizmu stworzyć realnie środowisko pracy gotowe na zmieniającą się rzeczywistość.
Aleksandra Szczygieł

Wiceprezeska
Fundacja Impuls

Wiceprezeska Fundacji Impuls, absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Autorka publikacji naukowych z zakresu zdrowia psychicznego i poprawy dobrego samopoczucia psychicznego w organizacjach. W obszarze jej zainteresowań znajduje się tematyka związana z Pokoleniem Z w miejscu pracy, procesy rekrutacyjne, on i offboarding oraz kultura organizacyjna. Dwukrotnie wyróżniona tytułem Społecznika Roku za swoją działalność społeczną. Jest również organizatorką konferencji naukowych. Jest pomysłodawczynią strategii Bezpieczna Przestrzeń w Fundacji Impuls oraz założycielką najmłodszego zespołu HR.