Młodzi dłużnicy – niepokorni czy zagubieni. Strategie młodych w radzeniu sobie z długami.
#decyzjefinansowe #długi #wiedzafinansowa #konsekwencje #niezależnośćfinansowa
SESJA: praca i pieniądze
14.35
Brak kasy…, a tu tyle możliwości. Co młodzi ludzie robią kiedy brakuje funduszy na realizację potrzeb, pragnień i zachcianek? Pożyczka na kaucje za mieszkanie, raty na smartwatcha, debet na wyjście ze znajomymi. Wolni i niezależni, ale czy na pewno? Decyzje finansowe podejmowane impulsywnie i przy braku podstawowej wiedzy finansowej dezorientują i sprawdzają chaos, nad którym trudno zapanować. Unikanie, bunt, próba odzyskania pozornej kontroli to strategie na poradzenie sobie w trudnej sytuacji.
Katarzyna Bułka

Ekspert ds. badań i analiz
KRUK S.A.

Absolwentka Instytutu Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Badaczka oraz pasjonatka podejścia biznesowego Customer Experience. Entuzjastka rozwiązań AI. Od 6 lat związana z obszarem badań i rozwoju produktu w firmie KRUK, lidera branży windykacyjnej. W KRUKu odpowiadam za realizację badań, testy makiet/prototypów oraz pomiar satysfakcji na wybranych punktach styku Customer Journey. Moim zadaniem jest wyszukiwanie insightów konsumenckich stanowiących potencjał do kreowania nowych rozwiązań. W swojej pracy łączę wiedzę pozyskaną z badań z perspektywą biznesu, co przekłada się na budowanie silnej marki oraz relacji z Klientem opartych na wzajemnym szacunku i zaufaniu.
Małgorzata Hamela

Starszy badacz
Maison & Partners

Psycholog, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, w MAISON & PARTNERS od 2009 roku Zajmuje się przede wszystkim badaniami jakościowymi, ale realizuje także wiele projektów jakościowo-ilościowym, w ramach których integruje dane zebrane za pomocą różnych narzędzi tak, aby dostarczać Klientowi jasne rekomendacje dotyczące planowania skutecznych działań marketingowych. Pracuje z zagranicznymi Klientami przy międzynarodowych projektach, wymieniając się wiedzą i doświadczeniami z badaczami z agencji badawczych z innych krajów. Specjalizuje się w badaniach dotyczących satysfakcji z usług i produktów, wizerunku i kondycji marki oraz testowania komunikacji.