Nie stać mnie na Balenciagę, ale na matcha latte już tak. Czy jedzenie to nowy symbol statusu wśród młodych?
#jedzenie #decyzje_zakupowe #haul_spożywczy #marki_luksusowe #marki_premium #aspiracje #komunikacja #social_media
SESJA: PIENIĄDZE
12.25
Przedstawiciele pokolenia Z nagrywają na Tik-Toku haule spożywcze, piją macha latte, organizują kluby kolacyjne, a marka luksusowa nawiązuje współpracę z warzywniakiem. Skąd ta fascynacja jedzeniem i jaką funkcję pełni ono dla młodych ludzi w ekonomicznie trudnych czasach? Czy to możliwe, że jedzenie to nowy luksus?
Katarzyna Kryszczuk

UX Researcher
Allegro

Strateżka i badaczka. Ze świata agencji reklamowych przeszła do branży produktów digitalowych i innowacji. Absolwentka Komunikacji wizerunkowej na Uniwersytecie Wrocławskim. Laureatka konkursu zbadaj.to. Lubi analizować zjawiska i łączyć kropki. W wolnym czasie czyta reportaże, jeździ na rowerze i gotuje dla znajomych.