Polskie Zetki kontra reszta świata
#zabawa #rozpieszczenie #rozrywka #wysokajakość #indywidualność

SESJA: ZAKUPY

11.45
Co wyróżnia Polskie Zetki na tle świata w podejściu do przyjemności i rozpieszczania się? W ciągu 10 minut dowiesz się w jaki sposób dogadza sobie pokolenie młodych Polaków i czym różni się od innych krajów. Czy młodzi poszukują nowości i rozrywki w produktach? Czy personalizacja odgrywa ważną rolę? Czy Zetki poszukują produktów, które odzwierciedlają to kim są? Czy młodzi z różnych krajów dogadzają sobie kupując znane marki i produkty wyższej jakości? Przyjdź i poznaj odpowiedź na te i inne pytania dotyczące młodych konsumentów z różnych krajów.
Anna Bańka

Consultant
GfK - an NIQ Company

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Od 2019 roku związana z badaniami marketingowymi. Posiada doświadczenie w projektach ilościowych sektorów FMCG oraz Tech&Durables ze szczególnym uwzględnieniem badań marki, badań typu U&A oraz projektów trackingowych. Nadzorowała kompleksowe badania w oparciu o dane pasywne na użytkownikach Internetu. Specjalizuje się w trendach konsumenckich.