SBM Starter, jako muzyczny fenomen dla newcomerów!
SESJA: LIFESTYLE

14.35

SBM jako największy niezależny label w Polsce, od lat słynie z promocji młodych gwiazd sceny hip-hopowej. Ostatnia edycja, nie tylko wdarła się szturmem na TikToka, ale również wyłoniła kolejnych newcomerów, którzy podpisali kontrakty z wytwórnią, dzięki czemu już dali się poznać szerszej widowni. Starter to idealny przykład wspierania wschodzących talentów, umożliwiający wejście na wyższy, muzyczny poziom oraz okazja dla marek, które szukają skutecznego dotarcia do pokolenia zetek poprzez muzykę
Łukasz Stępniak

Head of Commercial Partnerships
SBM Label

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży marketingowej, działając dla takich marek jak Totalizator Sportowy, Samsung, Netflix, ING, Rossmann czy Carlsberg. W ostatnich latach łączył skutecznie świat marek z influencerami, realizując projekty od małych kampanii przez duże, strategiczne i długofalowe projekty. Obecnie jako Head of Commercial Partnerships w SBM Label odpowiada za kolaboracja artystów wytwórni oraz współprace komercyjne związane z SBM FFestivalem. Wie, że za sukcesem każdej udanej kampanii stoi dobre zrozumienie potrzeb marki oraz umiejętnie i naturalne wpisanie ich w świat muzyczny.