Świat się zmienia, ale do szkoły chodziliśmy wszyscy! Czy szkolna ławka to doświadczenie łączące pokolenia?
SESJA: ŁĄCZĄC POKOLENIA
16.15
Szkoła podstawowa (i kiedyś gimnazjum) to około 8 lat w tej samej przestrzeni, z tymi samymi ludźmi, pełne emocji – od radości po frustrację. Dla większości z nas to ważny etap życia, który w mniejszym lub większym stopniu wpłynął na to, kim jesteśmy dzisiaj. Ale czy znaczył to samo dla uczniów, ich rodziców i dziadków?
Podczas naszego wystąpienia przyjrzymy się temu, jak szkołę widzą przedstawiciele trzech pokoleń: Gen Z (uczniowie), Gen X (rodzice) i Baby Boomers (dziadkowie). Jakie wspomnienia noszą w sobie? Jakie role szkoła pełniła kiedyś, a jakie pełni dziś? Czy to doświadczenie, które łączy pokolenia, czy raczej coś, co z biegiem lat się całkowicie zmieniło? I co z tego wynika dla międzypokoleniowych relacji?

Konrad Siwiński
Senior Partner | Team Leader
Minds & Roses
Badacz, społecznik, team leader, wykładowca akademicki. Szczególnie lubi duże projekty strategiczne, które są prowadzone blisko codziennego biznesu klientów. Specjalista w obszarze innowacji, strategii i budowania doświadczeń. Head of Research think tanku Social Impact Alliance for CEE. Wykłada Badania Marketingowe na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Przewodniczący Rady Rodziców w Szkole Podstawowej w Komorowie. W wolnym czasie trenuje, by dobiec jak najdalej, zawsze z muzyką na uszach. Możesz go też spotkać na meczach koszykarskich Dzików Warszawa.

Magdalena Tędziagolska
Właścicielka
Badania i Działania
Jestem socjolożką, badaczką, facylitatorką i trenerką. Specjalizuję się w badaniach eksploracyjnych i ewaluacyjnych oraz prowadzeniu procesów strategicznych. Pracuję z klientami nad projektowaniem rozwiązań w obszarze edukacji, integracji społecznej, CSR/ESG. Zrealizowałam kilkadziesiąt badań dotyczących polskiej szkoły, szkoliłam dyrektorów i nauczycieli. Jestem liderką trzech edycji badania „Uczniowie uchodźczy w polskich szkołach” realizowanego dla Centrum Edukacji Obywatelskiej oraz ekspertką w programie grantowym Erase Indifference Fundacji Auschwitz Pledge. Rzeczywistości szkolnej przyglądam się też od kilku lat jako matka 10-latka.