Symulacja doświadczeń w badaniach opinii: Gen Z „w butach seniora”
#SymulacjeDoświadczeń,#BadaniaNoweSpojrzenie,#SymulacjeWBadaniach,#InnowacjeWBadaniach,#RóżnorodnośćWPraktyce,#EmpatiaWPraktyce,#PatientExperience,#PX,#CX,#GenZResearch,#EmpatiaGenZ,#wbutachseniora,#pokolenia
SESJA: ŁĄCZĄC POKOLENIA
16.05
Prezentacja skupi się na praktycznym zastosowaniu symulacji jako narzędzia badawczego. Przykładem wykorzystania symulacji jest projekt badający stosunek młodych osób do starości. W trakcie symulacji pracownicy PZU Zdrowie – przedstawiciele pokolenia Z – zakładali symulatory geriatryczne, które ograniczały ich zdolności fizyczne i poznawcze (np. utrudniały poruszanie się, widzenie czy słyszenie). Uczestnicy symulacji realizowali zadania, podczas których przewodnik nie tylko przeprowadzał ich przez symulację ale również zadawał pytania na bieżąco – m.in. o ich odczucia, trudności i obserwacje. Tuż po zakończeniu symulacji uczestnicy brali udział w krótkich wywiadach, w których nie tylko dzielili się swoimi refleksjami, ale także proponowali rozwiązania mające na celu poprawę obsługi osób starszych. Interakcje z uczestnikami ujawniły cenne pomysły i wskazówki na usprawnienia, zarówno w zakresie procesów obsługi pacjenta, jak i postaw osób obsługujących seniorów.
Jarosław Siwek

Starszy Specjalista ds. Wiedzy o Pacjencie
PZU Zdrowie

Socjolog z doświadczeniem w prowadzeniu projektów wykorzystujących metodologię badań społecznych skupiających się na aspektach związanych z satysfakcją, jakością obsługi oraz doświadczeniami pacjentów i klientów. Jego praca składa się głównie z analizy potrzeb i oczekiwań pacjentów, a także projektowania i realizacji badań z obszaru Patient i Customer Experience. Przed dołączeniem w 2022 r. do PZU Zdrowie związany z sektorem bankowym i ubezpieczeniowym. Absolwent Socjologii na SGGW oraz studiów podyplomowych Zarządzanie Satysfakcją Klienta na SGH.
Anna Lisek

Specjalista ds. Projektowania Doświadczeń
PZU Zdrowie

Architektka doświadczeń pacjenta i klienta, laureatka podium „Customer Experience World Games 2024”, w roli Pani Kapitan Zespołu. W PZU Zdrowie działam niczym detektyw – mapuję ścieżki, identyfikuję punkty bólu i przekuwam je w konkretne usprawnienia. Łącząc analityczną precyzję z empatią, tworzę rozwiązania, które realnie zmieniają codzienność pacjentów. Na INSUMMIT YOUTH&BEYOND pokażę, jak drobiazgi mogą napędzać wielkie zmiany w doświadczeniach pacjentów. Po godzinach odkrywam świat smaków i sztuki, czerpiąc inspiracje do dalszych działań w CX.