Synergia pokoleń magiczną siłą napędową trendów kulturowych
#synergiapokoleń #generationalmagic #trendyprzyszłości #kulturowaewolucja #kreatywnośćbezgranic #culturalrevolution
SESJA: ŁĄCZĄC POKOLENIA
15.55
Co się dzieje, gdy młodość spotyka się z doświadczeniem? Powstaje siła zdolna kształtować kulturę przyszłości! W trakcie tego wystąpienia odkryjesz, jak współpraca między generacjami zmienia zasady gry w marketingu, sztuce i popkulturze. Przenikniemy do świata, w którym TikTok łączy się z tradycyjnymi rytuałami, a vintage spotyka futurystyczne technologie. Przykłady kampanii, które podbiły serca milionów, i trendy, które przekształcają codzienność, pokażą, że wspólna kreatywność młodych i starszych to prawdziwa magia.

Dominika Nawrocka
Strategy & Research Director
PHD / Media Direction OMD
Socjolożka, badaczka marketingowa, strateżka, z ponad piętnastoletnim doświadczeniem. Pracowała w Pentor RI, TNS i Kantar. Od 2017 roku związana z Grupą Media Direction gdzie stworzyła dział badań i analiz. Obecnie konstruuje autorskie badania dla klientów agencji mediowej oraz wspiera klientów od strony budowania strategii komunikacyjnej. Współautorka projektów społecznych „Zdrowie psychiczne Polaków w trakcie pandemii Covid-19, Kukanow, Nawrocka, SW Research” oraz „#Postroniekobiet, jak stworzyć świat równych szans kobiet i mężczyzn”.

Katarzyna Żero
Senior Research Specialist
PHD / Media Direction OMD
Socjolożka, badaczka, obecnie związana z branżą reklamową. Specjalizuje się w badaniach marki i komunikacji. W obszarze zainteresowań znajduje się również analiza trendów oraz postaw, zachowań i potrzeb konsumentów. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie zarówno w badaniach jakościowych oraz ilościowych głównie dla branż FMCG, automotive, pharma, retail. Absolwentka Szkoły Consumer Intelligence PTBRiO.