Tylko LOL-kontent i gamepleje? O Zetkach i mediach bez stereotypów.
#media #wideo #zwyczaje&potrzeby #FOMO #relacje #TV #social_media #serwisy_streamingowe
SESJA: ROZRYWKA

15.45

W wystąpieniu chcę holistycznie pokazać świat wideo młodych łącząc różne perspektywy badawcze. Z jednej strony, posługując się danymi behawioralnymi z pomiarów telemetrycznych, chcę opowiedzieć co, ile i jak oglądają Zetki. Z drugiej zaś, dzięki badaniom jakościowym i etnograficznym oraz badaniom ilościowym nadać kontekst zwyczajom i potrzebom młodych widzów, a przede wszystkim zaś odpowiedzieć na fundamentalne pytanie „dlaczego?”. Chcę zabrać publiczność w podróż po widoświecie młodych i pokazać co w świecie mediów wideo jest dla Zetek walutą społeczną, jak korzystają z telewizji w porównaniu z ich rówieśnikami sprzed dekady, jak walczą z FOMO, czy Twitch wygrywa wśród nich z Instagramem i gdzie w tym wszystkim jest miejsce na „M jak Miłość”.
Joanna Kopeć

Research & Insight Lead
Nielsen

Socjolożka, badaczka rynku i mediów. Od początku kariery zawodowej związana z badaniami, dostarczała użytecznej biznesowo wiedzy o motywacjach, zachowaniach i zwyczajach konsumentów i widzów i ich przełożeniu na biznes. W Nielsenie w EMEA Insight Team doświadczenie w badaniach marketingowych przekuwa w nową perspektywę patrzenia na dane o widowni, oglądalności i trendach w Polsce i na świecie. Prelegentka badawczych, marketingowych i mediowych konferencji branżowych (IAB Forum, Kongres Badaczy, INSUMMIT, MultiscreenDay, PIKE). Autorka raportu Wideonauci 2021 i Wideonauci 2023; członkini PTBRiO, wykładowczyni akademicka – przybliża rynek mediów i badania mediów studentom i studentkom SWPS.