W oparach absurdu – co metaironiczne memy pokolenia Z mówią o ich poczuciu humoru?
#metairony #postirony #dankness #totalabsurdity #humor #memeculture #okboomer #żenada #eskapizm #kopalniainsightów #safespace #mentalhealth #mniejszości #digitalidentity #culturalrelevance #shitposting #intertekstualność #nihilizm #corecore #distortedreal
SESJA: KOMUNIKACJA
14.05
Co nas śmieszy, co nas krindżuje? Gen Z tworzy swój humor dekonstruując wzorce swoich poprzedników. Rezultatem ciągłego procesu “nadpisywania” kolejnych kontekstów są fascynujące, absurdalne twory. Najwyższy czas przyjrzeć się polskiemu shitpostingowi. Odpowiemy na pytanie jak się go robi, co się pod nim kryje i jak marki mogą to wykorzystać w swojej komunikacji.
Marek Włoch

Marketing Manager
VIA Outlets

Marketing manager i strateg komunikacji, od 6 lat związany z VIA Outlets – europejską siecią modowych centrów outletowych, gdzie zarządza szerokim spektrum działań marketingowych, ze szczególnym naciskiem na obszary digital oraz content management. Tworzy kampanie reklamowe, organizuje eventy i buduje współprace crossmarketingowe. Absolwent komunikacji wizerunkowej na Uniwersytecie Wrocławskim.
Marta Warisela
Strateżka i brand managerka, od 7 lat z pasją wspierająca biznesy, którym nie po drodze z dużymi agencjami. Bada rynek, tworzy strategie komunikacyjne i projektuje marki dla małych i średnich firm z sektora b2b oraz dla młodych przedsiębiorców rozpoczynających własną działalność. Obecnie badawczo wspiera agencję y&lovers i uczy studentów UWr tworzyć koncepty kreatywne.