WhatsApp Generation Gap: Dlaczego WhatsApp stał się ulubioną aplikacją ludzi starszych i bardzo młodych
#GenerationGap #UnlikeliConnection #GenAlpha #GenX #BabyBoomers #MillennialParents #SocialMedia
SESJA: ŁĄCZĄC POKOLENIA
15.45
Wystąpienie będzie krótką opowieścią o tym jak Millenialsi, jako rodzice generacji Alpha, starają się chronić dzieci przed zagrożeniami mediów społecznościowych, ograniczając dostęp do platform jak Instagram czy TikTok, które uważają za uzależniające. Zamiast tego, pozwalają im korzystać z WhatsAppa – aplikacji, którą sami rzadko używają. Dla nich WhatsApp wydaje się bezpiecznym rozwiązaniem, bardziej prywatnym i mniej „wciągającym” niż inne media społecznościowe. W ten sposób, dzieci i seniorzy stają się głównymi użytkownikami WhatsAppa, podczas gdy millenialsi – choć kontrolują – pozostają na uboczu cyfrowej komunikacji. W ramach wystąpienia przedstawimy ogólną tezę popartą danymi, pokażemy tez anatomię WhatsAppa i jego kluczowych elementów z perspektywy Gen Alpha
Jan Grodecki

Strategy Director
Assembly Global Digital Commerce

Jestem strategiem z 15-letnim doświadczeniem, autorem strategii komunikacji dla największych marek świata. Wierzę w rozwiązania komunikacyjne, które tworzą wartość dla odbiorcy i umieszczanie konsumenta zawsze w centrum.
Karolina Szczygielska

Strategy Consulting Team Leader
Assembly Global Digital Commerce

Strateżka z 9-letnim doświadczeniem w obszarze strategii marki, komunikacji i badań konsumenckich. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej i Rotterdam School of Management. Przez 4 lata pracowała jako strateżka w Deloitte Consulting Poland w zespole Stratosfera. Od 5 lat skupia się na funkcjonowaniu i komunikacji marek w digitalu. Realizowała projekty strategiczne w różnych branżach – FMCG, usługi finansowe, retailerzy, ale i w obszarze kultury czy NGO.