Wylęgarnia Wąsaczy… czyli historia o tym, jak kultowy wafel WW dociera do młodego pokolenia.
SESJA: KOMUNIKACJA
12.05
Kto nie kojarzy kultowego wafelka WW? Młodzi! Nic dziwnego, skoro WW nie było obecne w mediach przez prawie… 25 lat! Opowiemy o strategii marki od kuchni i podzielimy się efektami działań.
Joanna Tutaj

Senior Brand Manager
LOTTE Wedel

Menadżerka z ponad 10-letnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, specjalizująca się w zarządzaniu markami w branży FMCG. W firmie Wedel odpowiada za zarządzanie kategorią batonów i wafli, rozwijając m.in. marki WW i Pawełek.
Gustaw Rozmarynowski

Prezes Zarządu, Co-founder
Digital Kingdom

Od 11 lat współtworzy i zarządza agencją Digital Kingdom, nagrodzoną tytułem Agencji Reklamowej Roku 2021 przez Media Marketing Polska. Trzykrotny członek jury Effie. Nadzoruje pracę zespołów obsługujących takie marki jak Pepco, Wedel, Alior Bank, Circle K, Bank Pekao S.A. czy Mars. Na swoim koncie ma ponad 30 branżowych nagród, w tym najważniejszą – złote Effie.